Widzieliście co zrobili na Onecie?

Re: Widzieliście co zrobili na Onecie?

da®®io
a zrobiłas sobie nowy dowód osobisty?

Re: Widzieliście co zrobili na Onecie?

Wenus
Oczywiście, odebrałam na dwa dni przed upływem ważności starego :-) A co, chcesz mi zabrać? ;DD

Re: Widzieliście co zrobili na Onecie?

da®®io
to wnuczkowie mieli chować dowód babciom, ale Ty chyba jeszcze Nią nie jestes:)))

Re: Widzieliście co zrobili na Onecie?

Wenus
Też sobie o tym samym pomyślałam :)))

Re: Widzieliście co zrobili na Onecie?

da®®io
wiesz, jak kogoś lubię to nawet politycznie trzymam poziom-gorzej jest jak trafię na kogoś kogo nie trawię to wtedy się zjeżam:)

Re: Widzieliście co zrobili na Onecie?

No co wy...Onet nawet zamknął czat!...dlaczego ?...bo już im się nie opłaca...a co dopiero forum...ludzie komunikują się Fb,twitter,skype czy whats app...takze nie zdziwcie się ze któregoś dnia zamkną i to forum...

Re: Widzieliście co zrobili na Onecie?

Wenus
Onet nie zamknął całkowitej możliwości komentarzy, tylko trzeba się logować przez fejsbuka, a to jest dyskryminacja przecież.

Re: Widzieliście co zrobili na Onecie?

ja zrobiłem próbę na Onecie ale na moim logowanym profilu i jest ok, ja im fb nie muszę podawać- napisałem coś do ba ale tego " wielebnego:) " bo biedak siedzi tam sam i klepie te swoje koszałki ze Strażnicy -cytuję " ba, czy ty jesteś pustelnikiem? -
siedzisz tutaj sam jak palec-rusz się gdzieś-
zostaw te biblijne wklejki
12345678