Widzieliście co zrobili na Onecie?

Re: Widzieliście co zrobili na Onecie?

Wenus
Nie jest gorszy, tylko oni chcą abyś tak się czuł/a ... i założył/a ten program do de facto szpiegowania ludzi.

Re: Widzieliście co zrobili na Onecie?

Dokładnie tak jest Darrio.

Re: Widzieliście co zrobili na Onecie?

przecież prostokątne korytko można oblegać ze wszystkich stron-po bokach dłuższych Rząd po bokach krótszych Opozycja-bo to jest układ sił wzajemnie się nakręcających-ja wybieram to towarzystwo po tych krótszych bokach:))) bo mnie mniej odstraszają

Re: Widzieliście co zrobili na Onecie?

"DOBRA  ZMIANA" :))))  Nie zapomnijcie zaglosowac w najblizszych wyborach !

Re: Widzieliście co zrobili na Onecie?

"Ksiądz pana wini, pan księdza
a nam biednym zewsząd nędza"
... tak mi się jakoś przypomniało ;)

Re: Widzieliście co zrobili na Onecie?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
A wiesz Kapitanie, że dla mnie to nawet dobra ta zmiana chociaż nie głosowałam.... ale w obecnej sytuacji to chyba się skuszę :)

Re: Widzieliście co zrobili na Onecie?

da®®io
jesli Ty zagłosujesz na pisiow a ja na opozycję to nasze głosy się zniosą więc może nie idź-zostań w domu:)

Re: Widzieliście co zrobili na Onecie?

Wenus
Jak tak powiedziałeś to teraz na pewno pójdę, no co Ty kobiet nie znasz? ;)
123456 ... 8