Do Darrio

Spotkalem cie w koszu na Atlantydzie, ale mnie wywalono w kosmos.
Teraz ci powiem jak tam jest:
Sylwia juz kiedys szukala w necie Amigo bo za nim podobno tesknila i za Imili tez, az go znalazla.
Zrobila im nawet kacik, taka dobra ciocia;) Tyle, ze Imili lest przeciw prawicy ale sie do forum nie wcina, a to mozna bylo zniesc.
Kocur sie tak rozpanoszyl i te swoje teorie nie tylko polityczne chlopka-roztropka rozwijal jak paw ogon.
W tym czasie nazbieral za swoje glupoty i fejki z nazi gazetek i radia kilku przeciwnikow.
Sam siersciuch deklarowal kilka razy kasowanie lewakow i prawicowy porzadek na forumie.
Na to tylko czekala Sylwia i Lothar!
Wystarczylo aby po tzw. "konsultacji" z Lotim Sylwia zaproponowala mu moderacje forum.
On sie naturalnie zgodzil bo to jego najwieksze osiagniecie w zyciu!
Natychmiast na potwierdzenie swojej lojalnosci jak obiecywal, zbanowal mnie.

Teraz maja [] cenzora z czasow PRLu i jednoczesnie chlopca do bicia przez "lewakow" bo ONI juz sie nie wtacaja. "Wzmacniaja swije EGO i wibracje" . Sa czysci a wszystko spada na slupa, [] - siersciucha  - tylko on o tym jeszcze nie wie do jakiej roli zostal wyznaczony.
Sylwia niby olewa, bo cale forum, ktore  dzieki Ewce & co. jest polityczne, choc zastrzegala, ze bedzie przenosic polityczne watki do dzialu polityka, to guano z tego wyszlo, rowniez dzieki Lotiemu.

Potem Ewka zdominowala forum, wygrala z polityka i wulgaryzmami i teraz rozdaje karty buntujac Lotiego i siersciucha przeciwko mnie i nie tylko.
Bo teraz nie oni sa stalkerami z onetu jak to wiele razy powtarzala, tylko ja jestem starym misiem, Szuwarem, Ratem i innymi bez wzgledu na plec.

I tak to funkcjonuje:DDD
Nawet Wiedzmy zaczely unikac tego "magicznego" forum.

Re: Do Darrio

da®®io
pani S. postępuje jak selekcjonerka w klubie - dobiera sobie przychylnych jej rozmówcow, a tych co nie chcą się jej podporzadkowac nazywa trollami i wykopuje z forum - na Onecie wydawała mi się calkiem inna niz w tej Atlandydowej wersji

Re: Do Darrio

MaryLou
Lubie was chlopaki,ale..obudziliscie sie??? YYyyyyy ...

Re: Do Darrio

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Prawidlowa analiza Kapitano. Nawet wiedzmy..:)))) cus do nich dotarlo?? nie ma to jak na wlasnej skorce odczuc,a ja jezyk strzepilam latami..////

Re: Do Darrio

Kpt.Wojtek
;) Teraz kolej na ruch czarodzieja. Napisze watek, ze teskni, ze sie martwi... wysla im kule ciepla i beda wspolnie przyzywac je"duchowo" do tego politycznego, prawicowego bagna a Loti nawet postawi googlowego tarota;))

Re: Do Darrio

MaryLou
Nie daje rady czytac tych wypocin ich...Zwlaszcza jak chora psych osoba zagarnela atl. Czegos takiego nie widzialam w zyciu,a sporo juz widzialam...Nawet lot nie jest w stanie ogarnąc tej osoby z jej fantasmagoriami...

Re: Do Darrio

Lothar i Amigo są pod pantoflem Loli, która rządzi na Atlantydzie, dyktuje warunki, pociąga sznureczkami. Lola ma też chyba jakiś immunitet nadany przez Sylwię, ponieważ jest ponad prawem forumowym...

PS. Poza tym Lola to strasznie wyrachowana i cwana bestia jest (kto jest dobrym obserwatorem, to pewnie wie, co mam na myśli).

Re: Do Darrio

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Nie mata innych problemów? :)
12