Do Joli :)

Re: Do Joli :)

Przyłaszczka
Sputnik napisał/a
Serio piszesz?
Siedzę sobie na nasypie i właśnie się zastanawiam...
Ile w Was jest prawdy?
W Ciebie akurat wierzę.
Reszta to  sprawa dyskusyjna

Przepraszam za wtrącenie 3 groszy.
Na ile w życiu jesteśmy sobą, a na ile gramy role przed innymi, a nawet przed sobą?
Właściwie granie przed innymi może się w sumie opłacać, bo można wykorzystać ich zdolność kreacji, zakładając, że ktoś wie, co robi.
Natomiast granie przed sobą nie jest zdrowe. Tyle jesteśmy wygrani, ile siebie zrozumiemy, bo przestajemy iść pod wiatr z własnym ja.
🦋🦋🦋

Re: Do Joli :)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Wysłałem Tobie na e-mail swoje foto :)
Proszę o dyskrecję.
Zobaczymy czy można Tobie ufać :)

Re: Do Joli :)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
3 grosze - Zawsze brak...

Re: Do Joli :)

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
Wysłałem Tobie na e-mail swoje foto :)
Proszę o dyskrecję.
Zobaczymy czy można Tobie ufać :)
Ale że do mnie wysłałeś swoje zdjęcie???
Oj, to błąd
Teraz je roześlę do wszystkich koleżanek i będą Cię podrywały na wszystkich możliwych portalach. Nie zaznasz spokoju
Albo, co gorsza, zacznę spać z laptopem pod poduszką.
Musisz naprawdę uważać, bo grozi Ci niebezpieczeństwo.
🦋🦋🦋

Re: Do Joli :)

Sputnik
Zagrożenie - Level Hard! :) 0

Re: Do Joli :)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
No dobra... Szukałem wszystkich metod i ch**
Zobaczymy w ten sposób https://youtu.be/yrSi7BEmiR

Re: Do Joli :)

Sputnik
<nabble_embed>https://youtu.be/yrSi7BEmiRg</nabble_embed>

Re: Do Joli :)

Jola! :)
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
Wysłałem Tobie na e-mail swoje foto :)
Proszę o dyskrecję.
Zobaczymy czy można Tobie ufać :)

Taki fajny chłopak, a tak niefajnie czasem się zachowujesz...:))

A zdjęć mam kilka, chyba zapomniałeś.
Nikomu dalej nie przekazywałam, możesz spać spokojnie! :)
1234