Do Siego Roku! :)

Wenus
Dla Wszystkich spełnienia marzeń, nawet tych najbardziej skrytych, abyśmy w zdrowiu cieszyli się życiem, niech się szczęście rozmnaża jak drożdże na zapiecku i niech się Wam darzy :)  Pomyślności w Nowym Roku ! :)

Re: Do Siego Roku! :)

Re: Do Siego Roku! :)

Wenus
Mikołajki bywają przewrotne ;) więc lepiej miej się na baczności :P  Co do zdrowia to życie jest zbyt krótkie aby się użalać nad sobą więc bawmy się tak jak jest nam dane :)  https://www.youtube.com/watch?v=AAT1SjC3-8c

Re: Do Siego Roku! :)

Re: Do Siego Roku! :)

Wenus
Miód i tomik wierszy mam pod ręką ostatnio, pakt o nieagresji to dobry pomysł ;) Wszystkiego dobrego :)

Re: Do Siego Roku! :)

Wenus napisał/a
Dla Wszystkich spełnienia marzeń, nawet tych najbardziej skrytych, abyśmy w zdrowiu cieszyli się życiem, niech się szczęście rozmnaża jak drożdże na zapiecku i niech się Wam darzy :)  Pomyślności w Nowym Roku ! :)
Niech się darzy,o matko jesteśmy znowu starsi o rok.

Re: Do Siego Roku! :)

Wenus
Nigdy w ten sposób nie myślałam, zawszy w urodziny mam podobne myśli :/

Re: Do Siego Roku! :)

rozalka
Dziękuję:) Wzajemnie:)