Potrzebuję porady odnośnie kamieni szlachetnych

Potrzebuję porady odnośnie kamieni szlachetnych

Kawusia
Może macie jakieś doświadczenie i podzielicie się ze mną.Chcę kupić granat w wisiorku,patrzyłam na allegro ale jakoś nie mam zaufania.Słyszałam że nie każdy kamień pasuje do danej osoby.

Re: Potrzebuję porady odnośnie kamieni szlachetnych

Wspomnienie

Re: Potrzebuję porady odnośnie kamieni szlachetnych

Kawusia
Serenity napisał/a
Kawusia napisał/a
Może macie jakieś doświadczenie i podzielicie się ze mną.Chcę kupić granat w wisiorku,patrzyłam na allegro ale jakoś nie mam zaufania.Słyszałam że nie każdy kamień pasuje do danej osoby.
Kawusiu najlepiej dobrac kamien do znaku zodiaku.
Jestes Skorpionem o ile pamietam ( 5 listopada)
Sprawdz sobie jakie kamienie przypisywane sa do Twojego znaku.
Mam jedna sugestie: nigdy nie kupuj wisiorkow, czy tez pierscionkow z kamieniami szlachetnymi, ktore byly czyjas wlasnoscia.
Słyszałam że nie może Twoich kamieni dotykać nikt obcy.Natomiast problem polega na tym że każde żródła podają inaczej.Wiec zasugerowałam się poradą na magii onetu że dla mnie pasuje granat.Miałam ciekawą przygodę nie dawno z kamieniami czyjejś osoby ,konkretnie chodziło o takie piramidki z kamieni kupione w Tajlandii.

Re: Potrzebuję porady odnośnie kamieni szlachetnych

Wspomnienie

Re: Potrzebuję porady odnośnie kamieni szlachetnych

Wspomnienie
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia

Re: Potrzebuję porady odnośnie kamieni szlachetnych

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Kawusiu, jak Ci się podoba to sobie kup - ot i cała tajemnica :)

Re: Potrzebuję porady odnośnie kamieni szlachetnych

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
Serenity napisał/a
Mialam pierscionek z czerwonym rubinem, kupiony swego czasu w komisie.
Jak go zaczelam nosic, tak nastala dla mnie fala nieszczesc. Nim ktos mi powiedzial,
ze ow kamien moze " nosic ' w sobie wspomnienie nieszczesc poprzedniej wlascicielki, to swoje wycierpialam.
Powinnaś go zakopać w ziemi ,czyli uziemić lub wymyć w soli.Ja przez przypadek natrafiłam na piramidkę kamieni przywiezionych od Buddy no i nie wiedząc co to jest zaczęłam dziwnie się czuć .Dopiero właścicielka mi powiedziała skąd moje samopoczucie.No i jak ten niewierny Tomasz uwierzyłam w ich działanie,bo sprawdziłam.Nie nalezą do mnie i dlatego postanowiłam poszukać dla siebie.

Re: Potrzebuję porady odnośnie kamieni szlachetnych

Wenus napisał/a
Kawusiu, jak Ci się podoba to sobie kup - ot i cała tajemnica :)
Ale obawiam się też żeby był prawdziwy ,a nie jakieś szkiełko.
1234