>;D Czy używasz swojego umysłu? Czy raczej go hmm oszczędzasz i szanujesz :) aby hmmm się nie "zepsuł" >;P

>;D Czy używasz swojego umysłu? Czy raczej go hmm oszczędzasz i szanujesz :) aby hmmm się nie "zepsuł" >;P

Re: >;D Czy używasz swojego umysłu? Czy raczej go hmm oszczędzasz i szanujesz :) aby hmmm się nie "zepsuł" >;P

sputnik
Matematycy są leniwi więc
pkt. 1. wspólny mianownik to 6 dalej nie chce mi się się liczyć :)
pkt. 2. jakiś XVI wiek
pkt3. Marysia odkryła promieniotwórcze świństwa polon, rad przez przypadek de facto. Na Polibudzie nam to tłumaczyli podobna historia z Rentgenem.

Umysł mam ścisły ale daję wygrywać np. w szachy bo awantury :) Serio mówię! Pan Prezes nie lubi głosu sprzeciwu :) Wiem co mówię https://youtu.be/iTFrCbQGyvM

[...]

Kawusia
A Maria Skłodowska była skorpionem,nie mam ścisłego umysłu