Potrzebuję porady odnośnie kamieni szlachetnych

Re: Potrzebuję porady odnośnie kamieni szlachetnych

Kawusia
Serenity napisał/a
PS. a jak nie jestes pewna co do swojego kamienia to poczekaj na odpowuedz Kropelki albo Wojtka.
Oni zdaje sie w tym orientuja.
Może Kropelka i Wojtek pomogą.

Re: Potrzebuję porady odnośnie kamieni szlachetnych

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
To trzeba iść do jubilera  i po kłopocie. Kupowanie na allegro jest jak kupowanie kota w worku.

Re: Potrzebuję porady odnośnie kamieni szlachetnych

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia

Re: Potrzebuję porady odnośnie kamieni szlachetnych

Wspomnienie
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia

Re: Potrzebuję porady odnośnie kamieni szlachetnych

Honey
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Kochana nie sugeruj się przyporządkowaniem kamienia do zodiaku. Kamienie,minerały posiadają swoje wibracje,wibracje posiadasz także Ty i każda istota czy przedmiot. Jeśli Cię pociąga granat to posłuchaj intuicji,to Twoja dusza rezonuje z danym kamieniem ,który jest Ci w danej chwili potrzebny. Może być tak,że po jakimś czasie sięgniesz(spodoba Ci się) po coś innego. Faktycznie każdy kamień trzeba oczyścić pod wodą, z tego co się orientuję malachity oczyszcza ziemia,inne wystarczy wypłukać pod wodą i naładować energią słoneczną. Jeśli chodzi o kupowanie na allegro nie ma z tym problemów jeśli kupuje się u zaufanych sprzedawców, kamienie które kupuję zdarzało mi się sprawdzać i jest wszystko tak jak w ofercie.
Życzę udanego wyboru i zadowolenia.
///////////////////////////////

Re: Potrzebuję porady odnośnie kamieni szlachetnych

Kawusia
Honey napisał/a
[...]
Coś w tym jest,w końcu każdy jest oryginalny i potrzebuje innych wibracji.Słyszałam ze jak dany kamień nie jest przeznaczony dla danej osoby to można go nawet zgubić

Re: Potrzebuję porady odnośnie kamieni szlachetnych

Myślę Wojtku że należało by te kamienie mieć przed sobą i wtedy wybrać

Re: Potrzebuję porady odnośnie kamieni szlachetnych

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
Serenity napisał/a
Kawusia napisał/a
Serenity napisał/a
Mialam pierscionek z czerwonym rubinem, kupiony swego czasu w komisie.
Jak go zaczelam nosic, tak nastala dla mnie fala nieszczesc. Nim ktos mi powiedzial,
ze ow kamien moze " nosic ' w sobie wspomnienie nieszczesc poprzedniej wlascicielki, to swoje wycierpialam.
Powinnaś go zakopać w ziemi ,czyli uziemić lub wymyć w soli.Ja przez przypadek natrafiłam na piramidkę kamieni przywiezionych od Buddy no i nie wiedząc co to jest zaczęłam dziwnie się czuć .Dopiero właścicielka mi powiedziała skąd moje samopoczucie.No i jak ten niewierny Tomasz uwierzyłam w ich działanie,bo sprawdziłam.Nie nalezą do mnie i dlatego postanowiłam poszukać dla siebie.
Zakopie w ogrodzie a po roku zaczne szukac
zartuje, chyba mimo to nie odwaze sie go juz nosic.
Napisz cos wiecej o tej piramidce, bo to ciekawe.
To są takie piramidki układane na różne rzeczy,np.szczęście,biznes,itd.Układa się je z kamieni szlachetnych i zalewa czymś takim jak żywica.Serenitko wystarczy że swój pierścionek wymoczysz w soli morskiej.Honej pisze ze potem wystarczy dać na słońce i jest ok.Te rzeczy jeśli należą do kogoś,lub należały ,posiadają energię ze swojego właściciela.
1234