Potrzebuję porady odnośnie kamieni szlachetnych

Re: Potrzebuję porady odnośnie kamieni szlachetnych

Kawusia
Lothar. napisał/a
Nie śpiesz się i pomacaj >;DDDD Choć to może nie najlepiej brzmi :) Ostatnio chłopaki wieszali taki strasznie drogi żyrandol i miał prawdziwe kryształy górskie rżnięte jako takie wisiorki co mają lśnić w świetle i sobie hmm pomacałem te kamienie i jakoś mi się spodobały i dobrze leżały w ręku >;DDD

http://i3.arsneo.pl/6c9111c3e5569feea7848b32755e0e1f12ba6561.jpg
Ten wisiorek jest ok.Lubię skromne wisiorki.

Re: Potrzebuję porady odnośnie kamieni szlachetnych

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Honey
Honey napisał/a
Kawusia napisał/a

Sprzedajesz na zamówienie takie wisiorki?
:) owszem  zdarzyło się. Wprawdzie miałam roczną przerwę i w galeriach rękodzieła pasuje odświeżyć półeczki,ale zapraszam
http://kropelkowo.blogspot.com/
Odwiedziłam Twojego bloga i podoba mi się coś w stylu tego agata na wisiorku, pleciony rzemykami.Jako wisiorek ładny ,bez przesadnych zdobień,a rzemyk to niezły pomysł .Coś w takim stylu byle nie za bogaty,bo lubię skromną biżuterię,tak jak moja osoba.Pozdrawiam

Re: Potrzebuję porady odnośnie kamieni szlachetnych

Honey
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Kawusia napisał/a
[...]

Cudny jest,i ja skorzystam bo mnie zainspirował. Mam dwa spore kryształy-sople, nad którymi sporo myślałam,ale moje pomysły zainspirowane czymś innym wymagały sporo srebra do oprawy. :)
Dzięki Wojo,Dzięki Kawusiu bo dzięki Tobie zajrzałam w link.
1234