Potrzebuję porady odnośnie kamieni szlachetnych

Re: Potrzebuję porady odnośnie kamieni szlachetnych

Kawusia
Wenus napisał/a
To trzeba iść do jubilera  i po kłopocie. Kupowanie na allegro jest jak kupowanie kota w worku.
Do jubilera można iść bo tam dokładnie widać kamienie,i można coś ładnego wypatrzyć.

Re: Potrzebuję porady odnośnie kamieni szlachetnych

Pytanie Wojtku jeżeli potrafimy odczuwać duchem ,to czy wybieramy Agat,który jest do tego przeznaczony?

Re: Potrzebuję porady odnośnie kamieni szlachetnych

Honey
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Kawusia napisał/a
Coś w tym jest,w końcu każdy jest oryginalny i potrzebuje innych wibracji.Słyszałam ze jak dany kamień nie jest przeznaczony dla danej osoby to można go nawet zgubić
Tak to prawda, byłam świadkiem takiej historii. Pewna kochana kobietka bardzo zapragnęła wisiorka z kamieniem,który zrobiłam dla siebie. Było to na początku mojej przygody z rękodziełem,pojechał więc wisior na drugi koniec Polski i bardzo szybko podczas noszenia zaginął w tajemniczych okolicznościach.Zrobiłam więc podobny z intencją dla tej osoby i wszystko jest ok.
///////////////////////////////

Re: Potrzebuję porady odnośnie kamieni szlachetnych

Kawusia
Honey napisał/a
[...]
Sprzedajesz na zamówienie takie wisiorki?

Re: Potrzebuję porady odnośnie kamieni szlachetnych

dziewczyna z perłami
W stronę Cesarzowej...

Re: Potrzebuję porady odnośnie kamieni szlachetnych

dziewczyna z perłami
Z dedykacją "Naucz mnie" Sarsa

[...]

:) owszem  zdarzyło się. Wprawdzie miałam roczną przerwę i w galeriach rękodzieła pasuje odświeżyć półeczki,ale zapraszam
http://kropelkowo.blogspot.com/