Do Szu:

Lwiczka9
Fajnie Was tu odnależć:) Jutro nadam namiar Michalince,bo pytała:) Hmm..myslisz,ze Protest Obywatelski,diva I.Santor i jazz w Blue Note to wystarczajaco ciekawy program na dwudniowy pobyt w Twoim miescie?:) Bo rzezby lodowe na Rynku chyba stopnialy? Sprawdze:) Pozdrawiam:)ps.jestem pod wrazeniem filmu SNOWDEN..kazdy uzytkownik sieci powinien go obejrzec..

Re: Do Szu:

Lwiczka9 napisał/a
[...]
Lwiczko nie wiem, od lat mieszkam w Internecie (mój adres: www.onet.pl). Chociaż wydaję mi się, że każda Twoja wizyta w jakimkolwiek mieście i miejscu to wielka korzyść dla otoczenia — piękne kobiety upiększają nasze miasta. Jeśli Ty nie będziesz zadowolona z pobytu, to przynajmniej miasto na tym skorzysta i będzie przez chwilę piękniejsze.

PS. Dzięki za polecenie filmu — przy najbliższej okazji na pewno obejrzę. Pozdrowienia dla Ciebie i Michaliny :)

Re: Do Szu:

Lwiczka9
Jak zawsze szarmancki Wodnik:)) Mam nadzieje,ze Michalinka dobije na ten brzeg.Pozdrawiam Cie,dobrej nocy!

Re: Do Szu:

rozalka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Witaj, Lwiczko:) Dobrze Cię widzieć:)

Re: Do Szu:

Lwiczka9
Ciebie także Rozalko! Znów marze o zimie w KKł:) Ano zobaczymy co z tego wyniknie:) Dobrej nocy,na razie podroz troche blizej wiec lulu! Cisnienie spada,spac sie chceeeee..

Re: Do Szu:

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9