Życzę wszystkim cudownych Świąt

Przyłaszczka
Tak, pełnych cudów Świąt, żeby każdy z Was doświadczył wszelkich wspaniałości i braku ograniczeń. Tego Wam życzę z okazji trwających jeszcze Świąt.
🦋🦋🦋

Re: Życzę wszystkim cudownych Świąt

MaryLou
Wzajemnie Kwiatuszku, cieszmy sie spokojem i pieknym nastrojem,kreujmy piekna rzeczywistosc,nie poddajac sie propagandzie z jednej i z drugiej strony. Wszelka ekstrema jest szkodliwa. Promujmy harmonię.Ktos ma z tym kłopot,to polecam medytacje:)
Piekny,rodzinny czas...A ze w ograniczeniu? Kochajmy to co mamy dzis,bo jutro...?

Re: Życzę wszystkim cudownych Świąt

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Bardzo dziękuję za życzenia. Święta były cudowne, to pewnie dzięki tak pięknym życzeniom.

Dziękuję.

Mam nadzieję, że też spędziliście niesamowite święta

(również Wam tego życzyłem i przekazałem energię telepatycznie ).

Pozdrawiam Serdecznie.

PS. Przepraszam, że odpisuję dopiero dzisiaj, ale... ciągle brakuje mi czasu na Multi forum...