Do Wenus :)

Re: Do Wenus :)

sputnik
To nie są żarty bo wszystko polega na prawdzie co napisałem :) Usłyszałem opinię, że za szybko się uruchamia i nie bardzo wiadomo co z tym zrobić :) Nie zależnie od temperatury, pogody czy stał długo. Komputer błędów nie wykazuje.

Re: Do Wenus :)

sputnik
A co powiesz ciekawego o moim rozmiarze? :) http://tiny.pl/gdt8d

Re: Do Wenus :)

Re: Do Wenus :)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
Takie autko świadczy o tym, że mężczyzna nie ma potrzeby aby się dowartościowywać ponieważ jest z siebie zadowolony czego wszystkim Panom życzę :) Dobrej nocki :)

Re: Do Wenus :)

sputnik
Dobrej nocki :) Muzyczka na fajowe sny :) https://youtu.be/JNYOVEXJBBM

Re: Do Wenus :)

sputnik
To w końcu rozmiar ma znaczenie czy nie? Staram się jedynie dojść do prawdy o co tu chodzi :)

Re: Do Wenus :)

Re: Do Wenus :)

sputnik
Ale jestem pragmatykiem i lubię wiedzieć :) Dobra! End off topic!
123