Do Wenus :)

Re: Do Wenus :)

sputnik
:) Jesteś niesamowita :) Jeżdżę Astrą G więc chyba trafiłem w punkt!

Re: Do Wenus :)

sputnik
Jeździłem terenówkami jako pasażer od Łady Niwy -fajne auto :) Jeepem Cherokee 3.7 L V6 benzynowy też fajne. Jako kierowca to kumpel pożyczył mi Nissana Pathfindera 2.7 diesla i to w ogóle nie pracowało. Do opery, teatru i z powrotem to samo BMW X5 3.0 TD do tereny się nie nadaje! Ale X5 zaimponowała mi jednym -hamulce! Czarno przed oczami miałem jaka skuteczność ale ad-rem - na codzień kompletnie nieporęczne auta jeśli oczywiście nie mieszkasz na odludziu.

Re: Do Wenus :)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
Sprawdziłam w gogle jak wygląda Defender...... no cóż, czy mam Ci współczuć ? ;)

Re: Do Wenus :)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
Astra G - jeśli nie kombi to podejrzewam, że nie masz się czego wstydzić, powiedzmy taki europejski standard ;)

Re: Do Wenus :)

sputnik
3 drzwiowa ale rozmiar ten sam -ponoć auto nie za duże i nie za małe :)  Przynajmniej reklamacji nigdy nie było co do wielkości :) Ważne, że ergonomiczne, poręczne, podoba się nadal mimo wieku i co ważne zawsze posłuszne :)

Re: Do Wenus :)

Wenus
Najbardziej podobają mi się określenia "poręczne" i "posłuszne" ;)

Re: Do Wenus :)

Wenus
Nie znam się na autach ale "twardy i niezawodny" robi wrażenie ;D i wcale nie chcę Ci dokuczać, mam nadzieję, Ze znasz się na żartach :)
123