Dobrej nocy.

Re: Dobrej nocy.

Anna.
Cześć Ryo :-), jak mi ktoś kiedyś powiedział, że jestem do niej podobna, to się obraziłam ;-D, no nie cierpię.  Big Cycowa piosenka mi się podobała  :-).

Re: Dobrej nocy.

Ryo2
Cześć Anno :)

Ojj tam , to ładna dzieczyna więc ktoś chciał Cie skomplemetować. Z kolei w Big Cycu porównywali ją do samej Jolanty Kwaśniewskiej :D

Re: Dobrej nocy.

Anna.
Dla mnie nie był, sam kolor włosów to za mało jak dla mnie żeby uznać podobieństwo  ;-). No ale ktoś inny odleciał jeszcze dalej z porównaniem, więc na tym tle to nie była tragedia ;-).

Re: Dobrej nocy.

Ryo2
Oo a do kogo Cię jeszcze porównywano? :D

Spróbuję zgadnąć jezeli Shazzę porównywano do Kleopatry (po teledysku egispskie noce) a Ciebie do niej to być może chodzi o Kleopatrę?

Re: Dobrej nocy.

Anna.
Sporo mam tych porównań, czasem są skrajnie różne, zależne od fryzury lub patrzącego, ale jak kiedyś usłyszałam Frida, to umarłam  ;-D.

Re: Dobrej nocy.

Ryo2
No proszę  , ktoś się chyba naogladał Salmy Hayek i jeżeli to o nią chodziło (bo nie wiem jak orginalna Frida wyglądała) to możesz uznać że ów ktoś Cię skomplemetował :)