Dobry cytat na dziś

Dobry cytat na dziś:

"Będziesz stale cierpiał, jeśli będziesz reagował emocjonalnie na wszystko, co ludzie do Ciebie mówią. Prawdziwa siła zawiera się w obserwowaniu wszystkiego z boku, ze spokojem i logiką. Jeśli słowa mogą Cię kontrolować, to znaczy, że wszyscy mogą Cię kontrolować.
Oddychaj i pozwól sprawom przeminąć.”
– Bruce Lee

Re: Dobry cytat na dziś

Mary Lou
Dystans dystans dystans. Filozofia zen
Polecam. Pozdrawiam Marcin. Trzymajmy się i siedźmy w domu👍😷🙄🤗

Re: Dobry cytat na dziś

Sputnik phone
I nie ma lipy! :) Może muzyczka na tę okoliczność... https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=cSDYYYe3wUs

Re: Dobry cytat na dziś

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mary Lou
Mary Lou napisał/a
Dystans dystans dystans. Filozofia zen
Polecam. Pozdrawiam Marcin. Trzymajmy się i siedźmy w domu👍😷🙄🤗
Dzięki Lwiczko za polecenie Filozofii Zen.
Zawsze podziwiam Cię za dystans do siebie i poczucie humoru.
- Bardzo gorąco pozdrawiam :)

Re: Dobry cytat na dziś

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik phone
Sputnik phone napisał/a
I nie ma lipy! :) Może muzyczka na tę okoliczność... https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=cSDYYYe3wUs
Dzięki Sputniku, uwielbiam Franka Kimono :)

Re: Dobry cytat na dziś

Cytat na dziś:

"Zawsze silniejszy jest ten kto się uśmiecha ,a nie ten co się wścieka"

Mądrość Japońska

Re: Dobry cytat na dziś

Cytat z NA w zwiazku z przedwyborczym cyrkiem pisuarystow:

"Wierzę,  że jaki naród  taka demokracja...mówiąc dosadniej,  mamy demokrację lekkich obyczajów. ;) "

Mała

Re: Dobry cytat na dziś

da®®io
oto tajemnica zanizanych u nas ofiar epidemi " ludzie na swiecie umierają przez koronowirusa, a w Polsce w większosci na choroby współistniejace "
1234 ... 17