Dream Jump 222m - Głogów :)

sputnik
Skakałem ze znacznie mniejszej wysokości i robi wrażenie :)
https://youtu.be/CvwsO6SkiNc

Re: Dream Jump 222m - Głogów :)

ona.pl
O matko! Chyba bym się zwymiotowała!

Re: Dream Jump 222m - Głogów :)

sputnik
Dałabyś radę :) Każdy ma pietra ale uczucie nieporównywalne z niczym :) Ktoś kto się nie waha to znaczy, że coś nie tak ale 100% zaufania do Ekipy to świetni Ludzie znam Ich :) Polecam mniejsze wysokości 2 wieże :)

Re: Dream Jump 222m - Głogów :)

ona.pl
Nigdy w życiu . Od samego patrzenia robi się niedobrze . Oglądając filmik odruchowo odchylałam się do tyłu żeby nie spaść :-)

Re: Dream Jump 222m - Głogów :)

sputnik
O rety! Sorry ale muszę lecieć odśnieżyć auto ale nie wiem czy to coś da bo sypie w Wawie, że HEJ!
https://youtu.be/b4Bj7Zb-YD4

Re: Dream Jump 222m - Głogów :)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik

Re: Dream Jump 222m - Głogów :)

sputnik
Ale skakałeś?