Duszek ❤️

Uważam, że najbardziej pokrzywdzą Uszestniczką Forum jest Duszek ❤️
D***le bo nie można ich tach inaczej nazwać wykorzystali fakt, że brak możliwości zalogowania.

Ten fak fakt wykorzystała pewna jędza (z uwagą - im więcej inwektyw tym bardziej cieszy japę)

Re: Duszek ❤️

Cześć Sputniku!

Ostatni raz przypominam grzecznie  o kulturze wypowiedzi.

Na tym forum nie toleruję wyzywania się od debili i innych inwektyw oraz wulgaryzmów, które używasz w komentarzach.

Nie mam też czasu biegać za Tobą po forum i moderować komentarzy, więc, żeby  zaoszczędzić, czas będę zmuszony kasować je w całości.

Poza tym — to nie jest forum o Loli, Amigo, Magicznej Kawiarence itp.
Chyba coś Ci się pomyliło Sputniku — skoro ciągle o nich tutaj piszesz.

A nawet jeśli już koniecznie musisz o nich pisać (bo na świecie przecież nie ma ciekawszych  tematów) — to można to robić kulturalnie — wymieniając argumenty, a nie obrzucając się inwektywami.

Nie stać Cię Sputniku na kulturalny poziom dyskusji czy tylko próbujesz upodobnić się do Loli?

Samouczek — jak kulturalnie rozmawiać na Multi forum, aby nie zostać skasowanym <<-

Re: Duszek ❤️

Sputnik
No i? Możesz mi grozisz Marcin! 🥳
Serio to mi przykro 😪

Re: Duszek ❤️

Mnie jest przykro, ponieważ:

Pomimo tego, że przecież widzisz, że moderuję Twoje komentarze,
w których używasz inwektyw i wulgaryzmów typu k**wa itp. — dalej to robisz.
Kompletnie lekceważysz moje prośby, poświęcony czas i panujące na forum zasady.

Re: Duszek ❤️

Sputnik
Więdz gaz do dechy, aparatury...

Re: Duszek ❤️

Licytujesz się Marcin 🤩

Pardon! Moja fura...

https://youtu.be/2keaYllnPBA

Re: Duszek ❤️

Więdz gaz do dechy, aparatury...

https://youtu.be/2keaYllnPBA

Re: Duszek ❤️

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Ogólnie chodzi o to,  aby dążyć do podnoszenia poziomu dyskusji, w debatach publicznych.

Dążmy do poziomu dyskusji akademickiej, zamiast zaniżać lot do pułapu panującego pod budką z piwem :)

Fajny cytat:

  „Jeśli ktoś mówi o Tobie źle, Ty milcz albo mów o nim tylko dobrze.
W życiu nie chodzi o to, by dorównać do czyjegoś niskiego poziomu, ale o to, by być ponad nim”.

- autor nieznany

PS. Wiem, że stać Cię na kulturalny poziom dyskusji i merytoryczne argumenty :)