Dziś idę się zaszczepić :)

Sputnik
W sumie brak obaw :)  Aaale wylosowałem AstraZenka i zobaczymy co tam się będzie działo...
Mam właśnie dyżur i rozpoczętą gotowość służbową na PKP Cargo i  gram sobie w szachy on-line :)
https://youtu.be/ryzo_cfR5Q4

Re: Dziś idę się zaszczepić :)

MaryLou
Juz PO Krzysiek? Mysle,ze dobrze zniesiesz szczepienie.
A dlaczego mialoby byc inaczej;)? Spoko.
Normalka,jak to po szczepieniu, w najgorszym wypadku troche oslabienie,lekki bol reki. Czasem goraczka. Dwa dni i zapominasz.
Pieknej niedzielki! Ciepelko splynelo na polska ziemie:))

Re: Dziś idę się zaszczepić :)

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
[...]
Chwała bohaterom.
🦋🦋🦋

Re: Dziś idę się zaszczepić :)

MaryLou
O Przylazdzko,tu sami "bohaterzy":)
PS.Nie  demonizujmy szczepień. To zwyczajne dbanie o siebie,i o zdrowie innych.
PPS.Ok,juz nie bede. Temat zamkniety:)Krzys sprowokowal:)

Re: Dziś idę się zaszczepić :)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Tiaaa... Chciałem napisać 24h po... Na wstępie to co by nie myśleć o chaosie jaki jest w państwie to organizacja procesu jest wzorowa! Szepienie miałem na Stadionie Narodowym na określoną godzinę. Wszystko klarowne, sprawnie na przywitaniu są stewardzi a dalej wojsko. Przypomniały mi się czasy jak byłem wcielany a dalej sam przyjmowałem "kotów".
Pierwszy punkt to pomiar temperatury. Ok.
Drugi punkt szatnia.
Trzeci dezynfekcja.
Czwarty potwierdzenie w rejestracji. I mała zmiana bo nie Astra a Phizer.
Piąty ankieta.
Szósty stanowisko szepienia.
Siódmy oczekiwanie 15 minut.
Ósmy - wyjście.
Wszystko trwało ok. 30 minut.
Zastrzyku nie czuć wcale.
Nic się nie dzieje - nawet śladu brak.
Rano czuć minimalnie mięsień w miejscu szczepionki ale to nic. W porównaniu z delbetą w wojsku
Skłamałem w ankiecie bo mam uczulunie na osy.
Więc antyszczepionkowcom, foliarzom, zwolennikom teorii spiskowych świat się zawalił bo zielone czułki nie wyrosły więc szadenfreude nie ma!
Jedno co ciekawe to z objawów poszczepiennych wzrok mi się polepszył. Serio!
To tyle... Pytania?

Re: Dziś idę się zaszczepić :)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou

Re: Dziś idę się zaszczepić :)

Sputnik
👍

Re: Dziś idę się zaszczepić :)

MaryLou
Fajnie,ze sprawnie i nie bolalo potem za dlugo.
Podobnie bylo ze mna:)
12