Dziś jest międzynarodowy Dzień Pocałunku :)

Re: Dziś jest międzynarodowy Dzień Pocałunku :)

Wenus
Ciekawe w której czapie Sputnikowi "do twarzy" :)

Re: Dziś jest międzynarodowy Dzień Pocałunku :)

sputnik
Mam ocieplacza na siusiaka :) Korzystam jak mroźno.

Re: Dziś jest międzynarodowy Dzień Pocałunku :)

sputnik
Co Wy Dziewczyny? Tak bardzo chcecie zobaczyć mojego ptaszka? :)

Re: Dziś jest międzynarodowy Dzień Pocałunku :)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
I bardzo dobrze, nie zapomnij spakować nad morze bo wietrznie bardzo ostatnio było. Wiem co mówię bo mnie przewiało i czosnek + sok malinowy chyba nie pomogą :/

Re: Dziś jest międzynarodowy Dzień Pocałunku :)

Wspomnienie

Re: Dziś jest międzynarodowy Dzień Pocałunku :)

Wenus
Czyż nie są słodkie, szczególnie kogucik :)

Re: Dziś jest międzynarodowy Dzień Pocałunku :)

sputnik
Dziękuję za info :)

Re: Dziś jest międzynarodowy Dzień Pocałunku :)

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
1234567