Dziś jest międzynarodowy Dzień Pocałunku :)

Re: Dziś jest międzynarodowy Dzień Pocałunku :)

Wspomnienie

Re: Dziś jest międzynarodowy Dzień Pocałunku :)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
Faktycznie Wariat :)  Twój ci on ? :)

Re: Dziś jest międzynarodowy Dzień Pocałunku :)

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
Co Wy Laski sobie mnie tu obgadujecie?! :)

Re: Dziś jest międzynarodowy Dzień Pocałunku :)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
No gdzie tylko w samym koguciku na plażę? Obowiązkowo klapki, kapelusz i okulary ;D

[...]

Musieliśmy się rozstać :( Z długo sam siedział w klatce :( Ubolewam nad tym faktem.

Re: Dziś jest międzynarodowy Dzień Pocałunku :)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
Też zaraz uciekam lulu bo rano to i kogucik mnie nie dobudzi ;)