Dzień dobry :)

Wenus
Mam pytanie - czy to radio to da radę jakoś uruchomić?

Re: Dzień dobry :)

Wenus
W sobotę słucham zwykle Muzo FM ale jakaś odmiana by nie zaszkodziła...

Re: Dzień dobry :)

Wenus napisał/a
Mam pytanie - czy to radio to da radę jakoś uruchomić?
Cześć Wenus,

jeśli masz na myśli radio forumowe, to dzięki za uwagę, dawno nie zaglądałem do tamtego wątku, zajrzałem dzisiaj po Twoim komentarzu i radio faktycznie nie działa.

Dodam jakieś inne radio online (kilka stacji do wyboru), nie widzę żadnego problemu. Jak dodam, to dam znać tutaj — w Twoim poście.

Miłego dnia :)

PS. Dodałem kilka innych stacji radiowych <<--

Re: Dzień dobry :)

Wenus
Dziękuję :)

Re: Dzień dobry :)