"Apelowałam na Multi, ale tam są niereformowalni"

"Apelowałam na Multi, ale tam są niereformowalni"

"Apelowałam na Multi, ale tam są niereformowalni"

(odpowiedź na watek z Atlantydy)

Iskra napisał/a
 na Atlantydzie:
Apelowałam na Multi, ale tam są niereformowalni. A już jak dario przejął moderatorstwo, to Marcin całkiem cofa się do epoki kamienia łupanego. No sory, podglądanie zwierząt i ich kopulacja to dla mnie fiksacja :))))
Niedostrzeganie piękna przyrody, nieinteresowanie się fauną i florą, traktowanie zwierząt jako obiektu nadającego się tylko na smaczną wkładkę rosołową może świadczyć o jakimś braku wrażliwości na otaczające nas piękno, na magię przyrody. Oczywiście może, ale nie musi, jak jest w Twoim przypadku, nie wiem i specjalnie mnie to jakoś nie interesuję

Iskra napisał/a
Nie no, dla mnie najlepsze jest to, jak dario prosi Marcina aby wziął udział tutaj na Atlantydzie w pyskówce i go popierał. Marcin mu odmawia, i piszą o tym w koszu, ale na koniec dario prosi Marcina o skasowanie tego co pisali haha :)))
To przechodzi wszelkie objawy marazmu :))) a najlepsze jest to, że ja mu ten pomysł z moderatorem darkiem podsunęłam na złość, a tak właśnie a on to łyknął i jest jak jest :)))

No wesoło jest, ale dobrze bo inaczej byłoby nudno :)))
Nie ma chyba większego marazmu niż mieć aż tak nudne życie, żeby interesować się, co ktoś pisze w forumowym koszu...

.
Iskra napisał/a
 a najlepsze jest to, że ja mu ten pomysł z moderatorem darkiem podsunęłam na złość, a tak właśnie a on to łyknął i jest jak jest :)))
A gdzie Ty mi taki pomysł podsunęłaś? Poproszę w takim razie o cytat, bo coś chyba kręcisz i konfabulujesz. Raczej cały czas mi odradzałaś Dario jako moderatora i w bardzo brzydki sposób próbowałaś obniżać jego wartość, tak, jakbyś Ty była o wiele lepszym moderatorem od niego (a tak przecież nie było, dobrze o tym wiesz kochanie)

Iskra napisał/a
Apelowałam na Multi, ale tam są niereformowalni. A już jak dario przejął moderatorstwo, to Marcin całkiem cofa się do epoki kamienia łupanego. No sory, podglądanie zwierząt i ich kopulacja to dla mnie fiksacja :))))
A odnośnie do rzekomego cofania się do epoki kamienia łupanego, to Twój ulubiony znajomy Illuminatus kilka dni temu wzorując się na naszym wspaniałym i niedoścignionym forum, próbował dodać na Atlantydzie podobny filmik — z orłami wysiadującymi jaja, tylko mu się to nie udawało, stąd postanowił ostatecznie dodać filmik z muzyka. No, chyba że jego nieudana próba dodawania kopulujących i wysiadujących jaja orłów świadczy o mniejszym zacofaniu, to oczywiście zwracam honor ;)

PS. Ja wole filmik z boćkami niż z automatycznie otwierającą się muzyka, ponieważ boćki są w miarę ciche, a taka muzyka samoczynnie się włączająca mnie rozprasza, więc i tak ja wyłączam.

Iskra napisał/a
A już jak dario przejął moderatorstwo, to Marcin całkiem cofa się do epoki kamienia łupanego.
Dario, czy Ty przejąłeś moderatorstwo i cofasz mnie do epoki kamienia łupanego? Zobacz, co ta Iskra wypisuje (hehe)

Re: "Apelowałam na Multi, ale tam są niereformowalni"

Wenus
No to mamy dwóch celebrytów - interesują się Wami aż na Atlantydzie

Re: "Apelowałam na Multi, ale tam są niereformowalni"

ja sie cieszę, ze udalo mi się wyciągnąc Iskrę-Anę na zwierzenia bo to tylko potwierdziło jej wielonickowość bo to ze ona lubi mieszac z anonima to zadna tajemnica-traktujemy te dwa fora jako naczynia polaczone wiec pewne przeplywy tresci sa nieuniknione

Re: "Apelowałam na Multi, ale tam są niereformowalni"

Minko, to jest ich taktyka, zaczną o kims temat ( czyli o mnie ) a za chwile postawią weekendowy szlaban dla nielogowanych i zaczną sie ploty i bzdety o zablokowanych nieobecnych

Re: "Apelowałam na Multi, ale tam są niereformowalni"

Wenus
To wcale tam nie zaglądaj, bo i po co masz się wkurzać?

Re: "Apelowałam na Multi, ale tam są niereformowalni"

da®®io
wiesz, ja sie czuje jak taki " duch " wracam tam bo jeszcze nie zalatwilem wszystkich spraw, a na dodatek oni mnie ciagle przywoluja-ja nie wiem jak ze mna bedzie w zzaswiatach chyba tak samo:)))

Re: "Apelowałam na Multi, ale tam są niereformowalni"

da®®io
Widze, ze Ciebie tam nie ciągnie, cos Cię do nich zniechecilo-ze mną jest troche inaczej bo zasada jest taka nie piszesz wiec nie czekasz na odpowiedz-a jak napiszesz to co chwila sprawdzasz czy jest jakas reakcja... i tak w kółko

Re: "Apelowałam na Multi, ale tam są niereformowalni"

To normalnie strach się będzie Ciebie bać ;)
Nie zaglądaj przez tydzień a zobaczysz, że się odzwyczaisz :)
12345