Dzień dobry 😁🙃

Ida

Dzień dobry 😁🙃

Ida
Czasem  świat staje do góry nogami 😂 Wszystko zmienia  się.  Było dobrze,   potem źle i bardzo źle i znowu dobrze.  Z każdym miesiącem jest lepiej😁 Świat teraz stoi otworem.  Wszystko jest możliwe. Odkrywam go na nowo, podobnie jak siebie samą. Jestem  już  inną dziewczyną,  choć wciąż tą samą,  jeśli wiecie co mam na myśli? .  Zmieniły się moje priorytety,  marzenia. To jest wspaniałe,  zaskakujące bo takie niespodziewane  😀 Wszechświat odkrywa dla mnie swoje tajemnice.  Teraz wiem,  że wszystko jest możliwe.
Dobrego tygodnia 🤣😎🤗

Re: Dzień dobry 😁🙃

Cześć,
ładnie to napisałaś
Fajnie, że pozytywnie spoglądasz na  otaczający Cię świat. Również życzę miłego tygodnia

Re: Dzień dobry 😁🙃

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ida
:) Lubię takie posty. Świat oszalał :) Muzyczka! https://m.youtube.com/watch?v=gOXOftni95w&feature=youtu.be

Re: Dzień dobry 😁🙃

Mała
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ida
Dobra nutka na dzień dobry: https://youtu.be/mzAb3m0a2Sk