Dziekuje wszystkim kochani za pamiec i zyczenia imieninowo urodzinkowe!

Dziekuje wszystkim kochani za pamiec i zyczenia imieninowo urodzinkowe!

MaryLou
Troche mnie nie bylo,ale milo ,ze pamietaliscie...:) Ja także zycze wszystkim letnim wakacyjnym solenizantom wszystkiego co najlepsze,zdrówka,dobrych wyborów i pieknych ludzi wokół siebie!
Tu sa kwiaty,tort,szampan i takie tam..:)
https://www.youtube.com/watch?v=0XCFE0J6iXc

Re: Dziekuje wszystkim kochani za pamiec i zyczenia imieninowo urodzinkowe!

Moonlight

Z Okazji Urodzin wrzucam ten kawałek dla ciebie myśląc o twoich wspomnieniach serca. Śpiewa o kobiecie, którą kocha, ale która nosi dwa rewolwery w torebce, co pasuje mi idealnie do ciebie  Kawalek trochę do śmiechu, który zalinkowała mi kiedyś córa. Lubi takie klimaty

Re: Dziekuje wszystkim kochani za pamiec i zyczenia imieninowo urodzinkowe!

MaryLou
Wybacz,nie otworzylam muzy,bo ten gosc mi sie nie podoba...Oczywiscie dziekuje....za ten przesmiewczy prezent..Mam dystans do siebie,a nie wszyscy maja:)))
A ze lubie miec malego colta za podwiązka to fakt...
Niczym caryca Katarzyna,w wersji z serialu ,polecam serdecznie. Humor,sarkazm, przeklenstwa,doskonala scenografia i scenariusz. Kreacja glownej bohaterki bezcenna...Własnie skonczylam 3  sezony...Moze bedzie 4ty...Daje 3eci,ale mozna sobie poszukac 1 i 2 sezon...Alez sie usmialam na nim:))))
https://vider.info/dir/+dnns5sv1