Na kogo głosować ?Pytam poważnie

Kawusia
Nawet jeśli to nie jest zbyt mądre pytanie ,to ja na prawdę nie wiem . Jeśli macie odwagę ,to zapraszam do wyrażenia swojej opinii i proszę o zrozumienie mimo różnicy zdań.

Re: Na kogo głosować ?Pytam poważnie

Kawusia
Dla ludzi z krótką pamięcią, rządy PO i nie nie jestem za Pisem:
Afera taśmowa, która pokazała, że „państwo polskie istnieje tylko teoretycznie” a interes narodowy wyparty został interesem prywatnym biznesowo-politycznych elit.
Afera Amber Gold – usilnie zamiatana pod dywan
Afera reprywatyzacyjna
Afera stoczniowa – czyli doprowadzenie polskich stoczni do upadku Afera hazardowa
Próba doprowadzenia LOT do upadłości
Afera autostradowa, która doprowadziła polskie firmy do upadłości
Afera stadionowa
Afera wyciągowa
Skok na OFE i ograbienie Polaków z połowy oszczędności emerytalnych zgromadzonych w funduszach (153 mld zł)
Afera z KGHM
Afera z Elewarrem
Afera stanowiskowa - Platforma wzięła 140 tysięcy stanowisk, PSL - 60 tysięcy!
Skandal z budową gazoportu w Świnoujściu i dostawami gazu z Kataru
Afera atomowa – Sam wybór lokalizacji trwał kilka lat, projekt budowy elektrowni atomowych pochłaniał ogromne pieniądze, które przeznaczano na tajemnicze cele. Jednym z nich jest przekazania 11 mln zł dla klubu sportowego
Podwyższenie podatku VAT do 23 proc. Na artykuły dziecięce wzrósł drastycznie z 8 do 23 proc.
Gigantyczne zadłużenie kraju - z 530 mld zł do blisko 1 bln zł
Podwyższenie o 1/3 składki rentowej (ZUS) dla przedsiębiorców
Podniesienie akcyzy na paliwo
Wprowadzenie nowego podatku paliwowego - tzw. opłaty zapasowej
Likwidacja ulg podatkowych (budowlana, internetowa)
Zmniejszenie o 1/3 zasiłku pogrzebowego
Nałożenie na Lasy Państwowe gigantycznego haraczu - podatek od przychodu, a nie dochodu, co miało wzbogacić budżet państwa o 800 mln zł
Przyjęcie zabójczego dla polskiej gospodarki pakietu klimatycznego
Podjęcie prac nad wprowadzeniem podatku smartfonowego i tabletowego
Podjęcie prac nad wprowadzeniem podatku audiowizualnego
Przyjęcie ustawy o ograniczeniu dostępu obywateli do informacji publicznej
Przyjęcie ustawy o ograniczeniu wolności zgromadzeń
Próba nocnej zmiany Konstytucji RP, która umożliwiłaby sprzedaż Lasów Państwowych
Podpisanie z Rosją fatalnej umowy gazowej, na mocy której mieliśmy najdroższy gaz w Europie
Zatajenie raportu obnażającego nieprawidłowości ZUS
Wyprzedaż majątku narodowego za prawie 60 mld zł – pozbywanie się spółek strategicznych takich jak Azoty Tarnów
Osłabianie bezpieczeństwa i ograniczenie potencjału militarnego
Przyjęcie ustawy o „bratniej pomocy” - tzw. ustawa 1066, pozwalająca na obecność w Polsce zagranicznych służb i funkcjonariuszy
Prowadzenie polityki zagranicznej, która uzależniała Polskę od silnych państw i osłabiała jej suwerenność
Kilkuletni paraliż legislacyjny w sprawie wydobywania gazu łupkowego
Zgoda na wprowadzenie do Polski GMO
Masowa inwigilacja obywateli
Potężne osłabienie publicznej służby zdrowia
Wydłużenie obowiązku pracy o 7 lat u kobiet i 2 lata u mężczyzn, pomimo protestów i wniosku o referendum ws. wieku emerytalnego
Wprowadzenie obowiązku szkolnego dla 6-latków, pomimo sprzeciwu społecznego
Ponad 2 mln Polaków żyło w skrajnej biedzie, w tym aż 700 tys. dzieci
Ja się ich boję ,a jak widzę znów Tuska lub Wałęsę to mi się robi nie dobrze na splocie ,a to znak żeby sie daleko od nich trzymać. Więc generalnie nie mam kandydata.

Re: Na kogo głosować ?Pytam poważnie

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Dobre pytanie, Kawusiu.
Chyba znów trzeba będzie wybierać mniejsze zło.
Powiem Co na kogo na pewno nie można głosować, na konfederację i na pis.
🦋🦋🦋

Re: Na kogo głosować ?Pytam poważnie

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Tylko  na KO bo gorzej jak za rzadow pisuarow juz byc nie moze, a tylko oni sa w stanie wyp....lic kaczystow.

Re: Na kogo głosować ?Pytam poważnie

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Przylażczka napisał/a
Dobre pytanie, Kawusiu.
Chyba znów trzeba będzie wybierać mniejsze zło.
Powiem Co na kogo na pewno nie można głosować, na konfederację i na pis.
Pis okazał się nie złym graczem stworzył zasłonę iluzji ,pod przykrywką że daje i zyskał  elektorat który nie widzi że dostał 100 podwyżki ,a płaci dwa razy więcej. Podobno że mają w planach obniżyć wiek emerytalny ,ale ludzie nie wiedzą że zabiorą dodatek do emerytur z OFE ,a to jest około 600 zł .Tak że nie zły diil. Coś za coś ,nie wygrasz z tym. I ja to wszystko Przylaszczko rozumiem ,ale mam dość takich wyborów ,gdzie muszę wybierać mniejsze zło. Czuję się wtedy jak gdyby ktoś mną manipulował. Tuskowi nie mogę wybaczyć śmieciowych umów ,dzięki którym pracodawcy wykorzystywali swoją pozycję. Rozumiem wybory ,ale to jest wszystko względem nas nie fer ,jako wyborców w wolnym Kraju ,bo cały czas manipuluje się naszą wolną wolą. Z drugiej strony pamiętam jak przejechałam się na Kukizie ,który w momencie wyborów wierzył w swoją uczciwość ,tyle że jak zobaczył szwedzki stół ,to zgłupiał.

Re: Na kogo głosować ?Pytam poważnie

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kpt.Wojtek napisał/a
Tylko  na KO bo gorzej jak za rzadow pisuarow juz byc nie moze, a tylko oni sa w stanie wyp....lic kaczystow.
No tak jak popatrzysz logicznie ,to tylko w taki sposób można się ich pozbyć ,ale ja to wiem ,ale się na to nie godzę. Dlaczego mam głosować tylko po to żeby wymienić jednych idiotów za drugich idiotów. Dla mnie to jest pozbawione logiki. Nie uważam że wstrzymanie się od głosu w sytuacji kiedy po prostu nie umiem wybrać jest złe. Każdy ma swoją teorię na ten temat ,a ja uważam że postawili nas pod ścianą i bawią się nami. Pytanie czy my musimy  w tej grze uczestniczyć? Bo zauważ że znów wymienią się stołkami Ci sami. Czy Ciebie to nie zastanawia ,że może oni mają układ między sobą na boku ,a my nie o wszystkim wiemy.? Kiedy dochodzą do głosu duże pieniądze i władza to najgorsi wrogowie się dogadają. Zastanawiam się czemu nikt tego nie widzi ,tylko wszyscy dają się ciągnąć za sznurki jak marionetki.?

Re: Na kogo głosować ?Pytam poważnie

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Kawusia napisał/a
[...]
Myślisz, że elektorat pis dał się oszukać? Ja myślę, że nie. Po prostu dał się przekupić. I ja to rozumiem, że jak ludzie nie mieli co do gara włożyć, a ktoś im dał kiełbasę, to na tego kogoś głosują. Jest to krótkowzroczne, ale podstawowi wyborcy pis żyją z dnia na dzień i niezbyt przejmują się przyszłością. Przecież wiemy, że to właśnie rozdawnictwo prowadzi do coraz większej inflacji, bo to są pieniądze przejadane, a nie inwestowane.
Nie wiem, czy twój sprzeciw, czyli że nie pójdziesz zagłosować, w ogóle coś zmieni. Też wiele mi się nie podoba w tzw. demokratycznych wyborach. Też nie uczestniczyłam przez wiele lat. No i niestety coraz większe bagno. W związku z tym od jakiegoś czasu biorę udział. Obecnie mogę powiedzieć, jak większość ludzi w mojej części kraju, że nie głosowałam na dziś dzierżących władzę. No taka mała satysfakcja, choć boli.
🦋🦋🦋

[...]

Tak tylko że tak na prawdę za to rozdawnictwo ktoś musi płacić ,bo nie ma nic za darmo. Moim zdaniem masz rację ty i Kapitan że jedyny sposób żeby się ich pozbyć to zagłosować na kogoś kto ma szansę wygrać, bo jak znów zagłosuję na partie która ma małe szanse ,to dalej będzie nic. Sytuacja jest trudna Przylaszczko i jedyne co mogę ,to czekać na jakiś znak z góry ze źródła ,jak to ja ...Bo żadne logiczne rozwiązanie tu nie jest ze mną współmierne. A słyszałaś że ma być teraz 800 +?
123