Na kogo głosować ?Pytam poważnie

Re: Na kogo głosować ?Pytam poważnie

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia

Re: Na kogo głosować ?Pytam poważnie

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kpt.Wojtek napisał/a
Sprawa wygląda następująco. Ludzie pójdą głosować na PIS bo wiedzą ze żaden rząd nie obniży już cen,ale może za to podwyższyć wiek emerytalny. Więc ludzie stwierdzili że skoro jest i tak źle ,to niech zostanie to 800+ 13.14 emerytury i wiek emerytalny dla kobiet 60 lat. Olśniło mnie kiedy zadzwoniła koleżanka i mówi tak nie lubię tego Jarka ,ale odliczam dni do emerytury i jestem chroniona ,a może się okazać że jak wygrają inni to nie będę chroniona. Jarek ma więc stary eklektorat ,a PO młody.A przeciwnicy polityczni nie rzucają kiełbasą przedwyborczą. Żeby tak jakieś obietnice złożyli konkretne.
Natomiast ludzie nienawidzą Tuska i choćby obiecał złoty pociąg to nikt mu nie uwierzy. Korwin jest zaburzony psychicznie i potrzebuje być pod stałą kontrolą psychiatry ,a Hołownia  coś ściemnia za bardzo ostatnio .Tak więc mamy takich liderów że daleko nie zajedziemy ,a więc przygotujta się na Jarka i jego kota

Re: Na kogo głosować ?Pytam poważnie

Kawusia
Kawusia napisał/a
[...]
Ponieważ mam mętlik poprosiłam o przejawienie w tej sprawie i już wiem. Najlepszą opcją zostaje PO ponieważ oni są w stanie zaprowadzić porządek w Polsce. Dostaną do tego białe rękawiczki. I to czy ich lubię nie ma w ogóle znaczenia ,nas powinno interesować dobro wyższe POKÓJ. Polska to nie jest ta Polska z przed 5 lat uświadomcie to sobie.

Re: Na kogo głosować ?Pytam poważnie

MaryLou
Kawusiu,my na tym portalu to wiemy.
Trzeba innych uswiadamiac.
Ciesze sie,ze wielu Polakom otwieraja sie oczy.
Czy to wystarczy to inna sprawa.

Re: Na kogo głosować ?Pytam poważnie

Kawusia
MaryLou napisał/a
Kawusiu,my na tym portalu to wiemy.
Trzeba innych uswiadamiac.
Ciesze sie,ze wielu Polakom otwieraja sie oczy.
Czy to wystarczy to inna sprawa.
Lepiej żeby to do nich dotarło ,bo sytuacja jest po prostu krytyczna. Jak Rząd się nie zmieni to za 2 lata w 2025 będziemy mieć bardzo poważne problemy .

Re: Na kogo głosować ?Pytam poważnie

Szkoda tylko,ze dopiero teraz niektorym sie oczy otwieraja..Z mezem mowimy o tym glosno wszedzie od poczatkow tej "wadzy"...stracilismy "przyjaciol",znajomych...Teraz sie obudzili? Zenada.  Na szczescie nie jest z nimi juz nam po drodze. mamy innych.  Jak mawial Pilsudski. "Narod piekny,tylko ludzie kurwy". Tak sie dac sprzedac za te marne pincet plus i inne moniaki. Tfu!
 Krytycznie jest od poczatku Kawusiu....
PS. Sorry,ale juz nie kontynuje dyskusji w tym temacie.  Robilam to wytrwale prze 8 lat tej pierdolonej faszystowskiej wladzy. Mam nadzieje,ze jej kres jest bliski. I tych kurew tez.

[...]

Lepiej teraz niż później ,przynajmniej przed wyborami. Dobrze że mówicie z mężem ,tak trzeba. Tylko parasola się w dupie nie da otworzyć ,resztę ogarniemy jakoś, Ty po swojemu ,ja po swojemu ,każdy robi co umie najlepiej to się zawsze sprawdza.Czasem jak sobie pomyślę o tym bajzlu ,to mnie cholera bierze ,no ale cóż trzeba posprzątać. Pamiętaj Lwiczko że jak widzisz prawdę ,a inni jej nie widzą ,to dlatego że masz możliwości żeby to naprawić .W każdym innym przypadku była byś nie świadoma. Tak przynajmniej powiedział mi kiedyś Anioł. Nie ma się co wkurwiać na lód ,oni na prawdę nie widzą.
123