Na kogo głosować ?Pytam poważnie

Re: Na kogo głosować ?Pytam poważnie

Kpt.Wojtek
Kawusia napisał/a
Kpt.Wojtek napisał/a
Tylko  na KO bo gorzej jak za rzadow pisuarow juz byc nie moze, a tylko oni sa w stanie wyp....lic kaczystow.
No tak jak popatrzysz logicznie ,to tylko w taki sposób można się ich pozbyć ,ale ja to wiem ,ale się na to nie godzę. Dlaczego mam głosować tylko po to żeby wymienić jednych idiotów za drugich idiotów. Dla mnie to jest pozbawione logiki. Nie uważam że wstrzymanie się od głosu w sytuacji kiedy po prostu nie umiem wybrać jest złe. Każdy ma swoją teorię na ten temat ,a ja uważam że postawili nas pod ścianą i bawią się nami. Pytanie czy my musimy  w tej grze uczestniczyć? Bo zauważ że znów wymienią się stołkami Ci sami. Czy Ciebie to nie zastanawia ,że może oni mają układ między sobą na boku ,a my nie o wszystkim wiemy.? Kiedy dochodzą do głosu duże pieniądze i władza to najgorsi wrogowie się dogadają. Zastanawiam się czemu nikt tego nie widzi ,tylko wszyscy dają się ciągnąć za sznurki jak marionetki.?

Witaj Kawusiu.
Dlaczego? Bo idyjoci rzadzacy obecnie wpiedzielili kraj w takie dlugi jak jeszcze nikt i beda je splacac kolejne pokolenia. A w tej grze powinnismy uczestniczyc, inaczej rentiezy, kosciolkowi i pato 500+ zaglosuja na pisuarow i bedzie jeszcze gorszy syf, a o wolnosci slowa i wyboru mozna zapomniec.
Nawet PRL za Gierka nie byl taki niszczycielski dla kraju. Gierek bral wielkie kredyty ale inwestowal w gospodarke.

On dawal ludziom wedke a nie rozdawal ryby.
Dzis ogromne kredyty sa przejadane i rozkradane przez pisowskich aparatczykow i ich pociotkow. A  inwestycje jakie powstaja za pisu sa czasem otwierane po kilka razy.  Prawie wszystko czego sie ten rzad dotknie to klapa oglaszana w TVP- Trwam jako sukces. Amen

Re: Na kogo głosować ?Pytam poważnie

Kawusia
Kpt.Wojtek napisał/a
[...]

No i do tego Kaczyński jest mocno zaburzony, co rzuca się w oczy. Najlepszy elektorat to ciemny elektorat ,a kościół już zadbał o to by ludzie byli przyćmieni i nie widzieli dokładnie. Telewizji używam do swoich wybranych programów, na pozostałe nie mam czasu oglądać. Ale domyślam się że wciskają kit ludziom.

Re: Na kogo głosować ?Pytam poważnie

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
„Plaża ZAPŁONĘŁA od emocji”

Re: Na kogo głosować ?Pytam poważnie

Kawusia
szuw napisał/a
„Plaża ZAPŁONĘŁA od emocji”

Szuwarku ja Ci powiem, my powinniśmy rządzić ,lepszych nie znajdą

Re: Na kogo głosować ?Pytam poważnie

Przyłaszczka
Kawusia napisał/a
szuw napisał/a
„Plaża ZAPŁONĘŁA od emocji”

Szuwarku ja Ci powiem, my powinniśmy rządzić ,lepszych nie znajdą
Mnie się właściwie nie chce rządzić. Lubię ten swój święty spokój. Zero odpowiedzialności za innych. Władza by mnie unieszczęśliwiła.
🦋🦋🦋

Re: Na kogo głosować ?Pytam poważnie

Kawusia
Przylażczka napisał/a
[...]

Tak w głębi duszy ja też uwielbiam Święty spokój i tłumaczyłam to nie raz Archaniołowi Michaelowi ,ale z nim życie przynosi wciąż nowe niespodzianki .Kiedyś się wkurwiałam ,a teraz myślę sobie że gdybym kiedyś chciała spisać biografię to przebiła bym Celebrytów pisząc prawdę ,a nie jakieś zmyślone fantazje. Nie wiem co to znaczy nudzić się w życiu ,nie umiem, bo mi zawsze brak czasu na to by zrealizować plany. A czasem pojawia się Michael i mówi że trzeba coś zrobić ,czy gdzieś jechać. Mam zajawki na przywódcę ,ale to nie wynika z chęci rządzenia ,tylko po prostu ja czasem wiem co należało by zrobić żeby było dobrze, ale wtedy działam z poziomu duszy ,a w połączeniu z Najwyższym źródłem mam do pomocy istoty Anielskie i wyższe energie. Zawsze kiedy kierowałam się rozumem ,nie wychodziło dobrze ,więc teraz choćby się wydawało coś najbardziej absurdalne ,to idę w tym kierunku ,bo wiem że to dobry kierunek. Wiem że wyszła z tego grafomania ,ale myślę że rozumiesz .Wierzę w siebie i w swoje możliwości ,ale nie polegam tylko na sobie ,więc tu nie uważam jak reszta Wiedźm i czarownic osób w magii że trzeba porzucić fałszywą skromność ,że pokora to program i prostota. Że są cudowne ,najlepsze i wybrane że reszta to.... Obserwowałam to widzę jak kończą te którym się wydawało że wiedzą wszystko i że reszta to szlam. To tak nie działa ,bo w momencie kiedy zostaje odłączona od Źródła ,to wychodzi cała prawda czym jest ,i nie ważne ile wiedzy ma w sobie ,to tylko wiedza. Jesteśmy wszyscy tylko ludźmi ,i warto mieć tą świadomość, mimo że człowiek brzmi dumnie to zrobił Największe głupoty od zarania dziejów ,choć przecież na przywódcę w ich mniemaniu wybierano osoby najbardziej popularne, a więc coś poszło nie tak .Może dlatego że właśnie wybierano osoby najbardziej popularne ,a nie po prostu osoby które mogły by coś zrobić dobrego dla tego Świata. Ja poodłączałam się od wszystkich i działam sama. Mam mądre córki ,to jak którąś zabieram, to wiem że Ona czuwa nad moim bezpieczeństwem. Czasem się zastanawiam jak to się mogło wydarzyć ,że ja powiłam tak rozsądne dziewczyny ,bo niestety z rozsądkiem to u mnie na bakier.

Re: Na kogo głosować ?Pytam poważnie

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Ostatnio trafiłem na takie komentarze, zacytuję:

„Nic się w Polsce nie zmieni na lepsze, jeśli nie zaczniemy porządnie edukować dzieci, tak jak to się dzieje w Skandynawi.
Nie będzie lepszej edukacji, bez dobrze opłacanych nauczycieli.
Szowinistyczni nacjonaliści i fundamentaliści z PiS celowo nie wspierają polskiej oświaty, bo w ich interesie jest, by w naszym kraju ludzie nie byli zbyt dobrze wykształceni.
Ludzie rządzący dzisiaj Polską dobrze wiedzą, że ciemnym ludem łatwiej rządzi się przy pomocy strachu, religii i uprzedzeń”.

„To oczywiste, gdyż edukacja, oczytanie, wykształcenie pomagają zdobyć świadomość, tolerancję, empatię, pozytywne nastawienie, oraz lepszy charakter, który traktuje drugiego człowieka z godnością. Targetem pis i prawicy są ludzie o niskim wykształceniu, gdyż nimi jest najłatwiej manipulować, łatwiej jest nimi sterowac, bo nie mają racjonalnej wiedzy opartej na nauce.

Nie zapominajmy, że Hitlera do władzy wyniósł głównie margines społeczny, to samo dotyczy pis, bo kto głosuje na pis?

Ludzie wyedukowani mają kulturę, wiedzę, świadomość, myślą racjonalnie, znają prawa człowieka i nie są tak łatwo manipulowalni — to nie jest target pis i prawicy.
Niestety, ludzi, którzy się nie rozwijają, nie czytają literatury opartej na faktach jest większość, dlatego tak dobrze działa propaganda, ruchy antyszczepow, narodowcy, skrajna prawica — tam żądzą prymitywne zasady i wartości — wzbudzanie lęku, szczucie na innych, pseudo patriotyzm, agresją słowna, szukanie wrogów, podziały my-oni, poczucie wyższości, zastraszanie — dokładnie jak u faszystów 100 lat temu.
Pis najchętniej nauczycieli zastąpiłby propagandystami, partyjnymi działaczami jak w tvp, radiu polskim, i innych ich mediach typu "Do rzeczy", "Republika" którzy mają za zadanie siać propagandę i prac mózgi”.

Źródło cytatów.

PS. W większości się z tym zgadzam, ale dodam, że nie tylko ludzie słabo wykształceni głosują na PiS.  Również wielu ludzi starszych z dobrym wykształceniem.

[...]

Ja uważam że ludzie dali się zbałamucić tym rozdawnictwem . My Polacy raczej byliśmy przyzwyczajeni że nam zabierają ,a nic nie dają a tu trzynastki ,500+.Weź wytłumacz takiej babci że wszystko podrożało drugie tyle i że ta trzynastka to za mało w porównaniu do tego ile ją kosztują opłaty i jedzenia. Po prostu może nie chodzi o wykształcenie ,tylko o świadomość ,bo przecież idziesz do sklepu i widzisz ile kosztuje Cię ten sam wózek jedzenia .Ja pamiętam jeszcze nie tak dawno za 200 zł miałam wypełniony wózek po brzegi ,a teraz 200 zł to takie zakupy codzienne chleb ,do chleba ,jakieś owoce. Nie mówiąc że zdrożały karmy dla zwierzaków, i za przysmaki płacę więcej niż za swoje dodatki żywnościowe. A jak przetrwamy na emeryturze? A najwyżej będę jeść kasze tą z Białorusi
123