Ale bzdury

Kawusia

Nie wiem kto to wymyślił ,ale serio to jest aż śmieszne

Re: Ale bzdury

Drapak
Ja w sprawie ,,wodnika" to się zgadzam z powyższym obrazkiem miałem takiego kolegę skurwiel jakich mało bezuczuciowy wyrachowany  egocentryk.

Re: Ale bzdury

Kawusia
Drapak napisał/a
Ja w sprawie ,,wodnika" to się zgadzam z powyższym obrazkiem miałem takiego kolegę skurwiel jakich mało bezuczuciowy wyrachowany  egocentryk.
Witaj dawno nie widziany Drapaku Może tak ale skorpion ?co to ma być?

Re: Ale bzdury

Ana.Mina
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Drapak
Ahaha ales odleciał ale kochac tez nie potrafi no tak bez serca 😟😃
"Kto wczołguje się do mogiły z Nadzieją w sercu?"..

Re: Ale bzdury

Ana.Mina
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Kawusiaaa jak miło a byk to co pizzza???😂😂😂😂
"Kto wczołguje się do mogiły z Nadzieją w sercu?"..

Re: Ale bzdury

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Nie wiem, co mam powiedzieć, bo rak jest taki, jak powinien. Nie wiem, jak mają inne znaki, moje serce jest tam, gdzie należy. Nie wiem, czy to dobrze, bo może mniej byłoby narażone na zranienia, a tak, to jest, jak jest.

Jednak coś musi być na rzeczy, bo jak pytam koleżanek, czy są zakochane albo czy coś do swojego wybranka czują, to wzruszają ramionami.

Mnie to niezmiernie dziwi, bo dla mnie- raka- to podstawa, oczywista oczywistość, że bez Miłości nie ma nic i nic się stworzyć trwałego, dobrego nie da.
🦋🦋🦋

Re: Ale bzdury

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ana.Mina
Ana.Mina napisał/a
Kawusiaaa jak miło a byk to co pizzza???😂😂😂😂
Też się nie zgadzam z tym ,bo Byki potrafią kochać .Myślę że każdy potrafi kochać ,jak nauczy się kochać i akceptować siebie. Bo żeby dać komuś miłość ,to trzeba ją najpierw mieć w sobie .

Re: Ale bzdury

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Przylażczka napisał/a
[...]

Miłość to podstawa każdego związku .Prawdziwa Miłość zdarza się ze dwa razy w życiu czasem trzy, więc należy podejść do tematu poważnie. Z tego połowie nie wychodzi ,bo albo nie mają miłości w sobie ,albo ograniczenia, blokady. Ja uważam że trzeba jeszcze potrafić ze sobą rozmawiać szczerze ,komunikacja to podstawa. Niedomówienia są w stanie zniszczyć każde uczucie. Seks też lepiej smakuje z miłości. Moje podejście do seksu jest bardzo konserwatywne z uwagi na to że jeżeli kobieta ma licznych kochanków to zbiera z nich energię ,potem daje kolejnemu i to samo tyczy się mężczyzn. Ja nie chciała bym zbierać energii naćpanych ,czy pijanych kobiet i całego brudu którym się otaczają. Niestety to ma dla mnie ogromne znaczenie, bo jestem jasnoczująca .Nawet jeśli ludzie nie wiedzą nic na temat tantry itd ...to potem czują się fatalnie i nie wiedzą z jakiego powodu. W dzisiejszych czasach ludzie często mają kontrakty małżeńskie i nie ma w tym miłości ,ale pewnego rodzaju dopasowanie. Ja za każdym razem kiedy widzę ludzi którzy się kochają i odnoszą się do siebie z miłością ,to jestem szczęśliwa ,bo wiem że to jest możliwe ,czyli już coś się zmieniło na lepsze.
12