Dzien Kobiet!

Re: Dzien Kobiet!

Kpt.Wojtek
Dziewczyny, dzieki za dzieki!

Re: Dzien Kobiet!

Jola napisał/a
Dziękuję Kapitanie i Szuwarku Marcinie! :)

Akurat zajrzałam, zastanawiałam się czy pamiętam dane logowania.....

Poruszaliście może temat "Korony"?
Mam nadzieję, że u Was wszystko dobrze., niemniej, niech nas wszystkich omija łukiem jak najszerszym! :)

Zamierzałam na Wielkanoc podjechać do Gdańska, ale chyba przeczekam do lata ...może do tego czasu minie "szaleństwo".
Nie chciałabym nikogo (ani siebie) narażać.

Pozdrawiam klubowiczów z Multi i Atlantyckich również! ;)

Cześć Jola, miło Cię czytać!

Na temat "Korony" trochę rozmawialiśmy w tym wątku <<--

Poniżej wklejam też (specjalnie dla Ciebie) wypowiedź eksperta — Gracjana Roztockiego:

Re: Dzien Kobiet!

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
Dziekuje Szuwarku! Zaraz zajrze do filmow,bo ta pani starsza cokolwiek symaptyczna sie wydaje..:)) Pozdrawiam cieplo i...niech Twoja kobieta bedzie sie dzis czula wyjatkowo:)

Wszystkie kobitki z filmikow sa super:))
Nie ma za co Lwiczko, pozdrówka :)

"AT Band: Amore mio"

Re: Dzien Kobiet!

Walkiria
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Ani ja gorąca, ani wspaniała, ani przed monitorem, ale dziękuję za dobre chęci :)

Re: Dzien Kobiet!

Walkiria napisał/a
Ani ja gorąca, ani wspaniała, ani przed monitorem, ale dziękuję za dobre chęci :)
Nie bądź taka skromna, prawie w każdym można znaleźć coś wspaniałego! :)
Temperamentu, to na pewno Ci nie brakuje, a skoro jesteś temperamentna to pewnie i gorąca ;p

Re: Dzien Kobiet!

Walkiria
:P Tak i dziś dosłownie, ponad 37 stopni gorączki i ból głowy po wizycie w urzędzie.  Najgorsze jest to, że ludzie odwiedzają te instytucje nie mając pewności czy też nie są zarażeni. Miałam nieszczęście z takimi jechać windą. Mimo że wstrzymałam oddech i powietrze wypuściłam dopiero na dworze, dziś źle się czuję.
Chyba zacznę sobie wmawiać, że to tylko chwilowa chandra i złość na biurokratów, bo przecież gorączka lekarska jest od 38 :)
12