Dzien Kobiet!

Re: Dzien Kobiet!

Wszystkie gorącym i wspaniałym dziewczynom z tego forum (oraz z dawnych forów Onetu) przesyłam moc życzeń z okazji Dnia Kobiet! :)

Re: Dzien Kobiet!

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
"Wannabe - Spice Girls (Vintage "Andrews Sisters" Style Cover) by Postmodern Jukebox"

Re: Dzien Kobiet!

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
"Mája Velšicová: Pýtam sa, prečo?"

Re: Dzien Kobiet!

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Dziekuje Kapitano! ładny dzien miałam nie powiem...Poza monitorem:)) Milo ze pamietasz:) Pozdrawiam serdecznie!

Re: Dzien Kobiet!

Dziekuje Szuwarku! Zaraz zajrze do filmow,bo ta pani starsza cokolwiek symaptyczna sie wydaje..:)) Pozdrawiam cieplo i...niech Twoja kobieta bedzie sie dzis czula wyjatkowo:)

Wszystkie kobitki z filmikow sa super:))

Re: Dzien Kobiet!

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Dziękuję Kapitanie i Szuwarku Marcinie! :) Akurat zajrzałam, zastanawiałam się czy pamiętam dane logowania..... Poruszaliście może temat "Korony"? Mam nadzieję, że u Was wszystko dobrze., niemniej, niech nas wszystkich omija łukiem jak najszerszym! :) Zamierzałam na Wielkanoc podjechać do Gdańska, ale chyba przeczekam do lata ...może do tego czasu minie "szaleństwo". Nie chciałabym nikogo (ani siebie) narażać. Pozdrawiam klubowiczów z Multi i Atlantyckich również! ;)

Re: Dzien Kobiet!

Jolciu,hello,milo Cie widziec. Wybieram sie do Gdanska na festival Cesaria Evora Tribiute w Filharmonii,no ale czy impreza sie odbedzie  to kto to wie...U nas powoli odwoluje sie takie imprezy ponad 1000osob  w halach. A FGdanska ma wlasnie 1 tys.miejsc...////mam juz bilety i noclegi obok Zurawia :) No jeszcze 1,5 miesiaca...kto wie co bedzie..//// dzis bylam na musicalu w sali ok.200 miejsc,ale odpuszcze sobie chyba  juz...W styczniu i lutym 'szalalam" kulturalnie po kraju,/w Baduszkowej na sylwestrowym show tez sie bawilam/wiec limit na ten rok wyczerpalam jakby...Cos mi intuicja szeptala...:) Tak,masz racje,oby nas ominela ta korona..///Trzymaj sie i zagladaj tu czasem:) PS.Nie powiem  niczym "nasz"prezydencik "Myj rece!":))) To jego haslo w kampanii wyborczej..:))) Sciska rece gawiedzi w calej Polszcze////
12