Dziewczyny,księżniczka Serenity rozwarła bramy

Dziewczyny,księżniczka Serenity rozwarła bramy

Ale ubaw
Ten post był aktualizowany .
swojego królestwa.Biegiem bo znowu nam zatrzaśnie przed nosem.

Re: Dziewczyny,księżniczka Srenity rozwarła bramy

hiena
Otworzyla bo juz jest za nudno...a wojtek znow zaczal...dzis o rasistach...

Re: Dziewczyny,księżniczka Srenity rozwarła bramy

Lwiczka9
Czesc Hienko:)" Fajny film wczoraj widzialam...Momenty byyl?" Wiesz skad to jest?

Re: Dziewczyny,księżniczka Srenity rozwarła bramy

hiena
Czesc:)...wlasnie nie wiem...jakis polski?...

Re: Dziewczyny,księżniczka Srenity rozwarła bramy

hiena
Ja dzis mam...atak tarotowy!...ogladam rozne i Tak sobie porownuje...a jutro wiekszosc zapomne chyba...

Re: Dziewczyny,księżniczka Srenity rozwarła bramy

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
:))) Ok. Hienko,na Ale kino byl japonski b.dobry film "Nasza młodsza siostra". Taki siostrzany,babski film...nic dla mezczyzn:) dobrej nocki zycze,bo jutro mam ciekawe plany w plenerze... ech,zycie jest piekne:)) ps. Ty juz w pracy czy ferie?:)

Re: Dziewczyny,księżniczka Srenity rozwarła bramy

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
:))ja tez zapominam,hihihi..ale dobrze sie mozna bawic przy tym porownywaniu:)) jak do tej pory najbardziej lubie helix tarot i holis tarot.  Grace Carter od 4 lat slucham,b.mi pomogla tymi fimikami,bylam na spotkaniu z nia (przyjechala z USA) w ub.roku wyrazic jej swa wdzięcznosc. Zwariowana jest HONTON SzybujacaEnkawa z Bialegostoku,mozna sie posmiac:)) ot,kobitka wesola..https://www.youtube.com/watch?v=pCtIlS0QJgU&t=792s

Re: Dziewczyny,księżniczka Srenity rozwarła bramy

hiena
Japonski? O to napewno nie widzialam...chociaz ostatnio lecial jakis azjatycki o babkach to Sie dzialo w latch 40 chyba...tak pi razy oko zerkalam...Helix znam ale na poczatku mnie wnerwiala bo mowila albo dalej mowi za cicho...raz jej lepiej wychodzi raz gorzej...Holis Ma i Glos i glosnosc 1 klasa...na Grace bylas?!...niezle... ja ja odkrylam chyba w zeszlym roku dopiero przez przypadek:)... i jak bylo?...wlasnie musze zerknac co Ma do powiedzenia na luty:)...mam jeszcze ferie;)...ale jutro cos mam do porobienia no i Piatek to moze jakas impreza bedzie?...
12