Dzis na Mundialu. Argentyna-Islandia. Będzie niespodzianka?

Re: Dzis na Mundialu. Argentyna-Islandia. Będzie niespodzianka?

hiena
Wygrała Łódź?...

Re: Dzis na Mundialu. Argentyna-Islandia. Będzie niespodzianka?

przeciez Peru bylo lepsze od Danii i nawet mieli karnego - powinno byc 1:1, a Dania wcale nie zachwyciła bo najbardziej ratowal ich bramkarz
Mym zdaniem to był dość wyrównany mecz i spokojnie mogło być 3:3  :)

Re: Dzis na Mundialu. Argentyna-Islandia. Będzie niespodzianka?

Islandia w ofensywie nic wielkiego niepokazała, w drugiej polowie murowali bramkę, a nasz sedzia ukradł Argentynie 2 karne - dziwie sie ze var tego nie zweryfikował
Może z jednego , z drugiej strony ten karny którego przyznał Argentynie był trochę z kapelusza wiec to sie wyrównało. Oni się sami wywalali w polu karnym więc wiesz ;)

Re: Dzis na Mundialu. Argentyna-Islandia. Będzie niespodzianka?

da®®io
z Chorwacją bylem blisko:) ale dzisiaj był piłkarski młyn 4 mecze i jeszcze te 2 "z mojej ligi" normalnie futbolowa sobota

Re: Dzis na Mundialu. Argentyna-Islandia. Będzie niespodzianka?

da®®io
Chorwacja wykonała ciekawy porównywalny test - bo wygrała 2:0 z Nigerią z którą Polska przegrała 0:1 i wygrała 2:1 z Senegalem z którym Polska ma wygrać

Re: Dzis na Mundialu. Argentyna-Islandia. Będzie niespodzianka?

tifani
Wikingowie skradli moje serce. Będę im kibicować. Zremisować z taką sławą. Czapki z głów.

Re: Dzis na Mundialu. Argentyna-Islandia. Będzie niespodzianka?

da®®io
kiedys taki styl gry nazywano " antyfutbolem " mnie ich ta prosta " siermiężna gra " nie przypada do gustu-oni graja defensywną pilkę opartą na sile fizycznej

Re: Dzis na Mundialu. Argentyna-Islandia. Będzie niespodzianka?

da®®io
to nie Islandia zremisowala z Argentyną, ale Argentyna miała remis z Islandią ktora postawila autobus w swoim polu karnym