Dzis na Mundialu. Argentyna-Islandia. Będzie niespodzianka?

Re: Dzis na Mundialu. Argentyna-Islandia. Będzie niespodzianka?

Ryo2
Też rzadko trafiam.  Ostatnio seryjnie wygrywałem lata temu stawiając na Wisłę Kraków. To była ta killerska ekipa z Żurawskim , Kosowskim , Uche , Szymkowiakiem  itd
Fajnie mieszali wtedy w pucharze UEFA :)

Re: Dzis na Mundialu. Argentyna-Islandia. Będzie niespodzianka?

hiena
No to musisz teraz pokombinować...jest tyle możliwości...ale człowiek na koniec...
mówi...cholewa czemu na to nie stawiałem?...myśle ze jutro jednak wszyscy faworyci wygrają...a teraz idę do loży i ave;)...

Re: Dzis na Mundialu. Argentyna-Islandia. Będzie niespodzianka?

Ryo2
No to serii dużych wygranych Ci życzę ;)

Ave ;)

Re: Dzis na Mundialu. Argentyna-Islandia. Będzie niespodzianka?

moja propozycja Francja-Australia 2:1
100% , brawo

Wymęczyli tą wygraną ;)

Re: Dzis na Mundialu. Argentyna-Islandia. Będzie niespodzianka?

da®®io
wariacki mecz ale ten VAR zaczyna się sprawdzać-nie lubię tych wczesnych meczów bo przez te cienie slabo się to ogląda

Re: Dzis na Mundialu. Argentyna-Islandia. Będzie niespodzianka?

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Trochę późno, ale jeszcze dodam. Myślę podobnie jeśli chodzi o tytuły dla Messi, ale sam zawiele nie zwojuje.
Sprzyjam Islandii, albo mocny remis.
Tyle bramek od początku Mundialu, dziś może być powtórka wczorajszego spotkania.
Messi na pewno będzie probował, wyniki Ronaldo dodatkowym motywatorem, zobaczymy....

Re: Dzis na Mundialu. Argentyna-Islandia. Będzie niespodzianka?

Ryo2 napisał/a
100% , brawo

Bravo Darek! :)))

Re: Dzis na Mundialu. Argentyna-Islandia. Będzie niespodzianka?

Lwiczka9
Bravo Darek!
Teraz swietny mecz Argentyna Islandia i jak na razie remis 1-1 ! Wszystko moze sie zdarzyc jeszcze! Messi jak sie uwrie to moze wyrwie,ale...skutecznie jest eliminowany...Go Island!
1234567