Dzis na Mundialu. Argentyna-Islandia. Będzie niespodzianka?

Re: Dzis na Mundialu. Argentyna-Islandia. Będzie niespodzianka?

hiena
No nie żartuj;))...ale czasem cuda się zdarzają...

Re: Dzis na Mundialu. Argentyna-Islandia. Będzie niespodzianka?

Ryo2
Jasne że się zdarzają , zwłaszcza na mundialach :D

Np utkwił mi w pamięci mecz gdzie Włosi nie dali rady Nowej Zelandii i zremisowali 1:1 ;)

Re: Dzis na Mundialu. Argentyna-Islandia. Będzie niespodzianka?

hiena
Kurcze zapomniałam o tym wyniku...no ale są słabiutcy skoro się nie zakwilifikowali
:))...a stawiasz coś ?...

Re: Dzis na Mundialu. Argentyna-Islandia. Będzie niespodzianka?

da®®io
moja propozycja Francja-Australia 2:1

Re: Dzis na Mundialu. Argentyna-Islandia. Będzie niespodzianka?

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Niefart mieli z deczka ;)

Jeżeli pytasz o wyniki to typuję tak:

Francja - Australia  3:1  (choć będe za Australią)
Argentyna - Islandia  2:1 (będę za Islandią)
Peru - Dania 0:2  (Jestem za Danią bo to Skandynawia :D)
Chorwacja - Nigeria   remis bramkowy.  (chyba będę za Nigerią bo fajnie by było gdyby jakiś zespół z Afryki dłuzej sobie pograł) :)

A jeżeli chodziło Ci o to czy polecę do buka coś postawić to narazie nie ;)

Re: Dzis na Mundialu. Argentyna-Islandia. Będzie niespodzianka?

hiena
Haha chodziło mi o Buka...jutro będą ciężkie mecze...może tez coś postawie?...twoje
wyniki naprzyklad;)...

Re: Dzis na Mundialu. Argentyna-Islandia. Będzie niespodzianka?

Ryo2
Sugerowanie się moimi typami idąc do buka oznacza że lubisz ryzyko i adrenalinę Hienko, bo póki co na tym mundialu jeszcze nie trafiłem z typowaniem :D

Re: Dzis na Mundialu. Argentyna-Islandia. Będzie niespodzianka?

hiena
Na wynik typować...jest ciężko...udało mi się tylko raz i skasowałam pare groszy...ale jakbym grubo posmarowała to by bylo!...
12345 ... 7