Dziwny jest Świat..

1 wiadomość Opcje

Dziwny jest Świat..

Sputnik
Nie chwaląc się - uchodzę za altruistę :)
Z racji wykonywanego zawodu mogę sobie pozwolić na tzw. 'wolny zawód'. Bleble...

Przykład: potrzeba jest na plan filmowy nowych twarzy lub auta.

Często do mnie dzwonią znajomi by udzielić pożyczki - z reguły nie odmawiam w rozsądnych kwotach ale nigdy zwrotu nie egzekwowałem i nigdy nie dopatrzyłem się by zwrot należny został dokonany. Życie...

Fart chciał, że dostałem funkcję statysty w filmie o samochodach z warunkiem, że marki pojazdów nie mogą się powtarzać.

Wykonałem więc "HALO" do w/w znajomych czy nie chcieliby uczestniczyć w tym przedsięwzięciu (400 PLN, catering, kawa/herbata opór i wszystko w 5h i gotówką do łapy).

Zero chętnych!

O co tu chodzi?

Nadmienię, że udział biorą głównie statystki (wypachnione, wiek 20-30 lat) i robimy tłum - to wszystko...

Chętnych? Brak!

Muzyczka :)