Polski kierowca w Kanadzie:

„Konwój Wolności w Kanadzie: o co tu naprawdę chodzi?„

Re: Polski kierowca w Kanadzie:

Drapak
[mod: komentujemy poruszany temat, a nie autora komentarza]

Pan Artur Kalbarczyk mówi jak jest warto obejrzeć, często oglądam jego komentarze ciekawie mówi zwłaszcza o REALNEJ sytuacji politycznej w USA i na rynkach finansowych oglądam go od ponad roku.

Re: Polski kierowca w Kanadzie:

Drapak
Ten post był aktualizowany .
A bym zapomniał w Australii też tamtejsi ,,faszyści" :))) się organizują i chcą beszczele jedne WOLNOŚCI !!!
No i w USA  chcą jechać na D.C odwiedzić tego [mod] Bidena który [mod] w nie mówiąc o całej reszcie :) Świat się zmienia od dziś nie ma żadnych restrykcji w Danii pewnie się ucieszyłeś :)
Jestem za szczepieniami Jestem przeciw segregowaniu ludzi każdy ma prawo wyboru.

Re: Polski kierowca w Kanadzie:

A ja jestem za dobrowolnym szczepieniem,
co wielokrotnie powtarzałem,
miłego dnia życzę :)

Re: Polski kierowca w Kanadzie:

Sputnik
👍

Re: Polski kierowca w Kanadzie:

Wysłałem zapytanie do mojego Braciaka /Calgary/ jak to polega na prawdzie... Szczerze?! Natychmiastowa odpowiedź!

:))))))))

Mają na to wyj**ane!!!!!!!

Kto się zaszczepił a kto nie to w *uju to mają!

Tak to wygląda...

:)))

Re: Polski kierowca w Kanadzie:

Konwoj chroniacy "Czlowieka Wolnosci" Polska, Warszawa

Re: Polski kierowca w Kanadzie:

Sputnik
:)))))
123