Polski kierowca w Kanadzie:

Re: Polski kierowca w Kanadzie:

Gadałem właśnie z moim Braciakiem z Kanady :)
Krótko i na temat!

TO SĄ [mod] i z nimi nikt się nie utożsamia :)))

To jest coś w rodzaju Biedki umysłowej...

Re: Polski kierowca w Kanadzie:

Innymi słowy to jest POPULIZM!!!

Re: Polski kierowca w Kanadzie:

Drapak
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek

Pozdrawiam IV Rzeszę kraj znany z demokracji i wolności słowa i wyboru :)))
Mój szwagier idąc na zakupy musi zostać oznakowany jak żyd za okupacji na razie tylko stempelkiem lub wstążką :) ach te tradycje ...

Re: Polski kierowca w Kanadzie:

Sputnik
Ale za to mają Autobahny no limit :)

Re: Polski kierowca w Kanadzie:

Sputnik
PS. Mój niedoszły szwagier miał identyko tylko w 2.0 Diesel 163 kucy automat... M-Pakiet :)

Re: Polski kierowca w Kanadzie:

Drapak
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
Ale za to mają Autobahny no limit :)
Już niedługo :) litr paliwa za 3eurasy wg komisarza Timermansa więc autostradami pojadą ale konno chyba :)

Re: Polski kierowca w Kanadzie:

Ta patologia ma już swoją nazwę w Kanadzie: KAREN CONVOY - czyli roszczeniowi nieudacznicy mocno faszyzujący co swe niepowodzenia zrzucają na system. Innymi słowy to są życiowe przegrywy.
A kto to jest Karen? Kiedyś to zjawisko było już nakreślone...

Dla przypomnienia ;)

[...]

Czy te wiadomości przekazał ci kuzyn z Kanady ze strony tej ciotki z armii czerwonej którą się radośnie chwaliłeś ciekawe z pewnością wiarygodne ...
123