Polski kierowca w Kanadzie:

Re: Polski kierowca w Kanadzie:

Kpt.Wojtek
Drapak napisał/a
Sputnik napisał/a
Ale za to mają Autobahny no limit :)
Już niedługo :) litr paliwa za 3eurasy wg komisarza Timermansa więc autostradami pojadą ale konno chyba :)
Jak zyc, drapak? Jak zyc? Zastanow sie ile litrow paliwa za srednia pensje moze kupic niemiaszek u siebie a ile slunski patriota Katowicach ?

Re: Polski kierowca w Kanadzie:

Drapak
Kpt.Wojtek napisał/a
[...]
Jak żyć ??? ZNAKOMICIE ,,moga się Cie kupić jak to godają z westy ( z kamizelki)"  Tak to U Nos godają :)
Cóż kożdy wiebiero swój los ty postawiłeś na los niemieckiego niewolnika - pracownika żeby nie napisać gastarbeitera i dostaniesz tyle samo albo nawet mniej zasiłku emerytalnego :) A Jo na WOLNOŚĆ na Polska :)
Zawsze mnie ciekawił ten wybór tych którzy pojechali służyć do Niemiec :) w nagrodę zostających IV kat niemcami
A Jo miołech i mom ( ale nie skorzystam) wolny wybór i jak dobrze wybrałem teroz kiedy słuchom i czytom Niemców najpierw ogarnia mnie przerażenie co tam się dzieje potem leża i kulom się ze śmiechu :)
A teroz napisz ile średnio zarabiający Niemiec lub obywatel IVkat płaci czynszu ?  Ile płaci  tankując ? Ile płaci kiedy chce zjeść coś co normalnie smakuje ? Ile płaci za prąd i gaz? Ile płaci na ubezpieczenia i emeryturę  :))))
A co do wyliczeń no wychodzi na to że przy mojej aktualnej emeryturze a od 1 dostana 5-6 stów więcej moga kupić tyle samo co przeciętny Niemiec  ? Zatkało ? Mogli bymy to wyliczać ale wybacz takich rzeczy się nie ujawnia :)
 A co mnie obchodzi średni emeryt  Jo nie jest średni :)))) Na emeryturę mogłem przejść w 2011 pracowałem 9-10 lat dłużej opłaciło się :)    Teroz wycieczkuja ile wlezie i urlopować będę ile wlezie :)
Teroz pytanko ... ile lat musiałbym jeszcze zapierdzielać w Niemcach ? odpowiedź co najmniej 10 JESZCZE od teroz i co potem dostaołbych taką emeryturę jak dostają w dawnej DDR ? po 1000 -1200 euro Napisz jak żyją ci ludzie w Niemcach Jo wiem ...
A do informacji czas kiedy rządziło PO i ludzie robili za 4 - 5 zł na godzinę minęły teroz przeciętnie ludzie zarabiają tak jak moja 7-8 tyś brutto więc jeśli porównać ceny i koszty życia różnica się gwałtownie skurczyła.
Czas kiedy jakiś fryc przyjechoł i chcioł porządzić za 100 eurasów w Katowicach minął bezpowrotnie i to nie tylko dlatego że wzrosły zarobki w Polsce ale w Niemcach realnie spadły  i tak trzymać :)
123