Ech, Szuwarku...

Perełka
 Śniło mi się, że zostałeś facetem mojej koleżanki.  Tworzyłam " tkaninę" między wami, która rozwijała się i rozwijała...Lubisz kobiety seksowne, prowokujące i energiczne? Takie, które ciągle tworzą coś nowego i zmysłowego, bo są  głodne wrażeń?
Czyli te naturszczkowe klimaty to byłby kit. Możesz mi powiedzieć jako koleżance.

Re: Ech, Szuwarku...

da®®io
Perełko-mam wrażenie, że slowo " naturszczyk " to nie jest tak calkiem pochleby zwrot i czasem jego synonimy moga miec podtekst nieco perjoratywny

Re: Ech, Szuwarku...

da®®io
ps. potocznie uzywane określenia mogą mieć inne znaczenie w warstwie synonimowej niż myslelismy pamiętasz nasz " problem " ze złośnicą?

Re: Ech, Szuwarku...

Perełka
Darku, naturszczyk wg. mnie to np. Witek grający na ulicy boso albo grajek na weselu na wsi w stroju ludowym.
Naturalna natura.

Re: Ech, Szuwarku...

Perełka
W ogóle nie pamiętam naszego "problemu" ze złośnicą. Musiało za dużo się dziać, skoro mi umknęło

Re: Ech, Szuwarku...

nie pamietasz? " poskromienia złośnicy " ? - poczułaś się tym moim niewinnym stwierdzeniem urażona, wiec na przeprosiny był ode mnie dla Ciebie wirtualny " najdroższy szampan świata " z diamentami Svarovskiego ps. jak pamiętam-to chyba to miało miejsce na bylym forum Any-Rusałki

Re: Ech, Szuwarku...

Perełka
 Byłam taka okropna, że zasłużyłam na taki żart?

Re: Ech, Szuwarku...

przyznam, ze jakoś nie pamiętam czego dotyczyła ta sytuacja
123