Fajne to zaproszenie Moderze nasz ..osobliwy:))

Re: Fajne to zaproszenie Moderze nasz ..osobliwy:))

da®®io
jeszcze dobrze by było, gdyby Administrator mógł demaskować podszywaczy i anonimów na podstawie IP urządzenia

Re: Fajne to zaproszenie Moderze nasz ..osobliwy:))

Marcin, przypnij kosz, albo zrob osobną jego konę bo chcialbym widziec co ląduje w koszu
:) Darek, widze, ze ty bez kosza zyc nie mozesz ;)

Re: Fajne to zaproszenie Moderze nasz ..osobliwy:))

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez propozycja
propozycja napisał/a
Proponuję na moderatorów Illuminatusa i Lothara. Są obiektywni, mają doświadczenie no i znają tu wszystkich.
A Ptaszka już nie? Mógłby np trollować jako anonim i wsadzać sam siebie do kosza

Re: Fajne to zaproszenie Moderze nasz ..osobliwy:))

Jola
Ryo2 napisał/a
A Ptaszka już nie? Mógłby np trollować jako anonim i wsadzać sam siebie do kosza

😀

Re: Fajne to zaproszenie Moderze nasz ..osobliwy:))

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
Wow!

Jestem tego samego zdania Lwiczko, od siebie do Twojego "Wow!" dodam tylko ....rety, rety! :D

Re: Fajne to zaproszenie Moderze nasz ..osobliwy:))

jeszcze dobrze by było, gdyby Administrator mógł demaskować podszywaczy i anonimów na podstawie IP urządzenia

A nie może Darku?
Coś nie chce mi się wierzyć.

Pamiętam jak Sylwia często powtarzała, że "widziała" jakiegoś forumowicza, który nie był zalogowany, "widziałam dzisiaj, zaglądał może do nas dołączy" itpd.
Także więc. ..

Re: Fajne to zaproszenie Moderze nasz ..osobliwy:))

da®®io
wydaje mi się, ze nie wie tego - wg. mnie rzeczywistym Administratorem jest Nabble który dysponuje namiarami komputerowymi na nas, a nasi to raczej sa dla nich members:)))
- byc może nasi Administratorzy w momencie nowej rejestracji otrzymują jakis "cynk" i wtedy wiedzą, ze przybędzie ktoś nowy-Nasi mogą widziec ruch na forum ale po nickach i podpisach-moga widziec kto jest zalogowany po adresie mail, ale naszych IP raczej nie znają

Re: Fajne to zaproszenie Moderze nasz ..osobliwy:))

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Bardzo piękna inwokacja forumowa ;)
123