No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Ana

No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Ana
Gratuluję :))))
Ana

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Ana
Jeszcze te śmieszne bociany wyrzucić, a dac coś normalnego :)))

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Wenus
Bociany nie są normalne?
Ana

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Ana
Wg mnie nie, każdy może mieć na pewne tematy własne zdanie Wenus :) Mnie nie rajcuje podglądanie zwierzat:)

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

oto jest pytanie
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ana
Może i wrócił po rozum ale czy on jeszcze tam był?

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Wenus napisał/a
Bociany nie są normalne?
Nie są bo na Atlantydzie ktoś uznał je za []. Oni się tym gorszą

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ana
A według mnie są super, czasem wchodzę tylko zobaczyć co u nich i wcale nie mam ochoty nic napisać.

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Kto nie oglądał [] niech pierwszy rzuci kamień
1234 ... 22