No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Ana napisał/a
Jeszcze te śmieszne bociany wyrzucić, a dac coś normalnego :)))
Dalszego po rozum do głowy? Opinie na temat układu forum były i są podzielone. To, że Tobie podoba się taki układ, to nie znaczy, że tamtym był zły. Jeden i drugi układ ma swoje zalety i wady. Bociany będą prawdopodobnie tak długo, aż same nie odlecą. Wtedy może wstawię coś innego :)

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Wenus napisał/a
Bociany nie są normalne?
No pewnie, bo wyrzucają swoje dzieci za gniazdo ;)

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Wenus napisał/a
Kto nie oglądał [] niech pierwszy rzuci kamień
Byle nie we mnie bo nie nadążę z unikami jak taka lawina poleci

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

szuw napisał/a
Wenus napisał/a
Bociany nie są normalne?
No pewnie, bo wyrzucają swoje dzieci za gniazdo ;)
Jak Spartanie swego czasu

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Natura, panie , natura.....

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

 Faceci są wzrokowcami, kobiety też tylko nie wiedzieć czemu się z tym kryją ;))

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Ryo2
Wenus napisał/a
 Faceci są wzrokowcami, kobiety też tylko nie wiedzieć czemu się z tym kryją ;))
Podejrzewam że to przez czytane za młodu historie o pięknych księżniczkach czekających na księcia  , wielkiej miłości itd   Bycie wzrokowcem oznaczałoby ocenianie innych głównie przez pryzmat wyglądu co mogłoby być dość płytkie i nie pasujące do tych literacko-filmowych romantycznych uniesień jakimi panie się raczyły ;)

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Wenus
Ojejku! To ja nie jestem księżniczką!...…… No i zburzyłeś mi świat ;)))
12345 ... 22