No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

kruczoczarna.
Nie usuwaj tych bocianów,zaglądam czasami tutaj popatrzeć jak się chowają maluszki.

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Wenus napisał/a
Ojejku! To ja nie jestem księżniczką!...…… No i zburzyłeś mi świat ;)))
Ojj wybacz , ale to tylko takie podejrzenie być może błędne  , poza tym Ty możesz być dla odmiany królewną ;))

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Wenus
A czy między księżniczką a królewną jest jakaś zasadnicza różnica? No wiesz, chodzi o te sprawy wzrokowe...

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Ryo2
Wizualnie nie. To bardziej kwestia prestiżowa bo królewnę oferuje się jako bonus do połowy królestwa otrzymywanego w nagrodę za zabicie smoka a księzniczkę nie. Inna sprawa że czytałem kiedyś historię o pewnej księzniczce majacej tak wrażliwe ciało że wyczuła nawet ziarnko gochu podłozone pod ileśtam materacy . Takiej to bałbym sie naet dotknąć więc osobiście preferuję królewny ;)

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ana
Ty się mąciwodo ...lepiej nie wypowiadaj:/...

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Marzy Ci się taki dil - korzystna wymiana królewny za żonę? Sprytnie ;DDD

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Ryo2
Bardziej mi przemawia do wyobraźni owa połowa królestwa :D

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Wenus
Zastanów się co to za królestwo, bo jak nie warte ze dwa wielbłądy to szkoda zachodu ;)
123456 ... 22