No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Wenus
Nie omieszkam, po cydrze wizualizacja może być owocna ;)

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Dobry kawał z ta babcia:)))...nie przyśnił mi się:(...ale jakiś gościu chciał mnie zaatakować ale czmychlam do windy!...i pojechałam...
Czyli udało sie uciec. I dobrze.  A pamiętasz czy pojechałas do góry czy na dół?  No chyba że to było jak w kolejnym kawale (abstrakcyjnym przez co pasującum do snów któr często same są abstrakcyjne).

Wszedłem do windy , patrzę a tu schody wiec wcisnałem guzik i poszedłem dalej

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :))

Wenus napisał/a
Był jeszcze cydr truskawkowy ale nie kupiłam, bo stwierdziłam, ze może być deko mdły, tak samo kojarzy mi się brzoskwiniowy. A ten gruszkowy też dobry, polecam :)
No prosze , a o tym to nie słyszałem. Gruszkowy spróbuję w dzień, dzięki :)