No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Ryo2
zniesmaczona napisał/a
Babcia widzi smoka w kuchni, a ty widzisz tu zacnych ludzi, tak właśnie działa LSD popijane cydrem.
Sugerujesz że babcia piła cydr czy też odwołujesz sie do własnych doznań?

Swoją drogą nadal widzę tu zacnych ludzi więc twa teza o używkach cokolwiek kuleje :)

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
To na zdrowie...hehe babcia widzi smoka?...może mi się przyśni ten oficer nazista!:)))...ave;)...
To nawiązanie do kawału Hienko :D

- Babciu widziałaś moje tabletki? Były oznaczone LSD...
- Chromolić tabletki, widziałeś  smoka w kuchni?!!

PS: Śnił Ci sie nazista? ;)

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :))

Wenus napisał/a
Rysiu, nie ogarnęłam wczoraj  tego oddychania i błękitu naraz ale problemu z zaśnięciem nie miałam bo nawet nie wiem kiedy odpłynęłam, być może ten upał tak mnie już umęczył. Natomiast cydru już sobie nie muszę wyobrażać bo mam go realnie. I to aż w dwóch smakach- jabłkowym i gruszkowym :) Mmmmmmm …. :)))
Ooo , no to smacznego życzę.  Ponoć są jeszcze brzoskwiniowe i miodowe ale przyznam że na takowe nie wpadłem jeszcze :)

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Ze tez moja babcia takiej sytuacji nie dozyla, a szkoda ;)

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Ryo2
Moja  żyje (choć zbliża sie do setki ) ale tyle już diabłów widziała wokół mnie że smoka jej odpuszczę

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Haha no to dzisiaj pomysl przed snem;))...

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Dobry kawał z ta babcia:)))...nie przyśnił mi się:(...ale jakiś gościu chciał mnie zaatakować ale czmychlam do windy!...i pojechałam...

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :))

Był jeszcze cydr truskawkowy ale nie kupiłam, bo stwierdziłam, ze może być deko mdły, tak samo kojarzy mi się brzoskwiniowy. A ten gruszkowy też dobry, polecam :)
1 ... 1819202122