No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :))

Jola
Ryo2 napisał/a
Po ichniemu cider , po naszemu cydr. A co do oddechu to i owszem. Głównie w Azji powstają tego typu techniki. Medycyna wschodnia troszkę się rózni od naszej Hienko :)

Reeety, wpisałam sobie w google "cydr, właściwości i zastosowanie", aby wiedzieć o czym rozmawiacie.
I tu zaskoczenie, bo myślałam, że to jakaś roślinka! :D
Pewnie z cedrem pomyliłam, o cydrze w ogóle nie słyszałam.

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :))

Ryo2
Jola napisał/a
Reeety, wpisałam sobie w google "cydr, właściwości i zastosowanie", aby wiedzieć o czym rozmawiacie.
I tu zaskoczenie, bo myślałam, że to jakaś roślinka! :D
Pewnie z cedrem pomyliłam, o cydrze w ogóle nie słyszałam.
Buuuhahahaha :DDD   Joluś , to pyszniusi trunek jest , jak u Niemców go mają to polecam :D

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :))

Różni się...ale nie można wiedzieć wszystkiego...chyba ze ciekawi bardzo...kiedyś ćwiczyłam pilates...tam tez się robiło wdechy i wydechy przy ćwiczeniach...no i joga jeszcze przecież...

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :))

Ryo2 napisał/a
Buuuhahahaha :DDD   Joluś , to pyszniusi trunek jest , jak u Niemców go mają to polecam :D

Właśnie wyczytałam, że ma sporo antyoksydantów, to może jutro się zorientuję czy i tu jest,.a potem tak dla zdrowotności! )));D

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :))

Jola
<quote author="Jola">
Ryo2 napisał/a
[...]

Ale póki co po-wizualizuję jak Wenusjanka! :)

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :))

No masz, jeszcze nie zaczęłam wizualizować, a już podwójnie widze, posty mi się powieliły! :)

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :))

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Różni się...ale nie można wiedzieć wszystkiego...chyba ze ciekawi bardzo...kiedyś ćwiczyłam pilates...tam tez się robiło wdechy i wydechy przy ćwiczeniach...no i joga jeszcze przecież...
Mhmm w USA "W większości krajów świata, w których jest napojem popularnym, nazwa „cydr” odnosi się do trunku alkoholowego. Tymczasem w Stanach Zjednoczonych taki sfermentowany napój określa się jako mocny cydr (ang. hard cider), zaś słowo „cydr” zarezerwowane jest niemal wyłącznie dla tzw. cydru jabłkowego, czyli bezalkoholowego, lekko przetworzonego soku z jabłek."

A co do oddechu to tu masz całkiem ciekawy artykulik Hienko :)
http://www.instytutnoble.pl/zyciodajny-oddech/

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :))

Jola napisał/a
No masz, jeszcze nie zaczęłam wizualizować, a już podwójnie widze, posty mi się powieliły! :)
To może zacznij od wizualizowania tej słabszej wersji made in USA? Jest bezalkoholowa ;)))