No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :))

Ryo2
Wenus napisał/a
Narobiłeś mi smaka na ten cydr już wcześniej  ale nie chciało mi się jechać do sklepu, a teraz znów mi o nim przypomniałeś ;)
Ale chyba nie będziesz po nocy jeździc co? Mi na niego kiedyś smaka narobił  Janusz Palikot gdy była draka jabłkowa z Rosją
gotowanie-emotikon-ruchomy-obrazek-0007
.-6

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

.-6

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez .-6
Ana napisał/a
Jolu nie troluje, tylko rozmawiam:) gdzie twoje dobre maniery?

Różnica tylko taka, że teraz się zalogowałaś i robisz "dobrą minę do złej gry".
Wybacz Anula, ale jesteś mega nie fair i dobrze o tym wiesz.

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :))

Wytrzymam jakoś do jutra, mam przy łóżku wodę z gazem- zrobię sobie wizualizację, że to cydr

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez .-6

brzydzisz mnie-zrob se z tego awatar pod dwudziestą postac

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :))

Wenus napisał/a
Wytrzymam jakoś do jutra, mam przy łóżku wodę z gazem- zrobię sobie wizualizację, że to cydr
Ooo magiczne podejście w sobie wyrabiasz , nice ;))
gotowanie-emotikon-ruchomy-obrazek-0007
.-6

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

.-6

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :))

Plan jest taki- napiję się "cydru", następnie pooddycham błękitnym powietrzem i grzecznie pójdę spać :)
1 ... 13141516171819 ... 22