No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Kpt.Wojtek
hiena napisał/a
Ty te sztuczki oddechowe...nie ćwiczysz przypadkiem na nurka apnoe?;))...
Ja np. cwicze takie sztuczki z oddychaniem jak ktos (kogo nie wypada urazic) proponuje mi do wypicia czysty spirytus i podbija to znakomitym toastem.

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

babo spod latarni
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
wytrzezwiej pijaczko a potem poproś o rozmowę z Panią Ana!

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

da®®io
czy chcialbys prowokacyjny trollu zeby tak inni zwracali sie w necie do twych bliskich albo znajomych-idz stad i poturlaj sobie dropsa:)))
.-6

[...]

czy zlosliwa zolzo nie upomnialem cie ze MASZ MOJE IMIE PISAC WIELKA LITERĄ - mala litera to.ja pisze ana bo nie wiem co to.znaczy a zreszta nikt nie.wie.jak cie.zwa
JAK BEDZIESZ TAK DEMONSTRACYJNIE PISAC MOJE IMIE TO OBSYPIE CIE WYZWISKAMI BO MNIE JUZ PODJEZASZ -ZROZUMIALAS ZADYMIARO ? NIE ZYCZE SOBIE TAKIEJ LEKCEWAŻACEJ FORMY SEKUTNICO

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez .-6
Prowokujecie go na okrągło...to co ma robić dać sobie dmuchać w kasze?...jasne ze trole są z Atlantydy już nie wymyślaj!...może walniesz sobie tez jakiegoś kielicha i zaczniesz inaczej gadać...

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

co za zlosliwa baba pseudonimy i nicki bedzie pisac duza litera a imie wlasne prawdziwe faceta bedzie demonstracyjnie umniejszac - zarozumiala klotliwa przekupa

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Heh Darek...robią aferę z tego kaca...jakbym dziennie go miała:))!...a sami dziś lub jutro nie będą wylewać za kołnierz:/...
1 ... 10111213141516 ... 22