No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

hiena
Haha zarąbiste!...no w takim ubranku to biorę w ciemno;))...

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

  Ale jesteś seksi ;)

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Wenus napisał/a
Afryka normalnie, termometr mam w cieniu i pokazuje aktualnie 31 st. Zaraz się rozpuszczę, i jeszcze tych czereśni się objadłam jak głupia ;)
Pijam zimny cydr , codziennie robie sobie zimny prysznic a dodatkowo stosuję sztuczkę oddechową z wdechem na 4 i wydechem na 8 , powietrze sobie wyobrażam jako błekitne i jakoś znosdzę te upały :)

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

U mnie 32 stopnie...idę pod prysznic a ty się napij gorącej herbaty...to porada od speca na upały:)...

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Haha zarąbiste!...no w takim ubranku to biorę w ciemno;))...
Tak myślałem że Ci podpasuję :D

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Wenus napisał/a
  Ale jesteś seksi ;)
No ba , jak prawdziwy gentleman

[...]

Też to pijam (jak cydru nie ma w lodówce) :)

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Sztuczka oddechowa? Czy Ty się na pewno dobrze czujesz?
1 ... 891011121314 ... 22